k*t opmerkingen van collega

Ja het recht op de man afzeggen heb ik ook al gedaan...maar weet je wat ik dan te horen krijg:

Kijk dit is nou een typisch voorbeeld van een vrouw die last heeft van haar hormonen!

Maar ik moet zeggen dat ik het gister en vanochtend al lekker aan het negeren ben en het gaat me nog goed af :) volhouden nu haha!

Sommige mensen zijn gewoon rare wezens.. niet te geloven! Genieten van de kleine hummel en houd de eer aan jezelf;) Als zij niet beter weten is t zonde van je tijd om er aandacht aan te besteden;). Het komt mij erg bekend voor aangezien een familielid die dichtbij staat me straal negeert. Ik hoop dat ze er plezier aan beleefd haha want ik geniet dubbelop!

Succes!

Liefs Marjolein

Ik geloof wel dat als ik meer van dit soort opmerkingen zou krijgen en ik had al geprobeerd met ze te praten, dat ik dan met de leidinggevende zou praten.

Persoonlijk vind ik dit en vooral die laatste opmerking te ver gaan, dit zijn geem collegiale grapjes meer.
Het heeft toch invloed op je werkplezier. Misschien niet eens inlichten zodat er actie komt maar ook om op de hoogte te stellen.
Want wat gaan ze straks zeggen als je eens zorgverlof nodig hebt?

Terug
Bovenaan