k*tdag!

A

Anoniem

Guest
Sorry voor de titel, maar ik heb vandaag gewoon een gigantische rotdag!
Was er door alle steekjes ed een beetje vanuit gegaan dat het deze keer in ronde 21 wel raak zou zijn. Niet dus...
Sterker nog, netje op tijd (volgens mij klokslag 12 vannacht) ongi geworden! Dat is niet lekker wakker worden op je NOD als er teken zijn geweest van een mogelijke zwangerschap.

Straks de gyn even bellen voor een afspraak voor de HSG en hopen dat er deze maand plek is!
Ik zit echt wel flink te balen nu... De aanloop naar deze ongi voelde echt totaal anders dan anders en dat incl. de steekjes linksonder had ik stille hoop dat het raak zou zijn dit keer.

Ik snap echt mijn lichaam niet meer... De ongi is ook al meteen met stolsels, dus en tussendoor bloeding is het ook niet... Blegh...wilde dat ik vandaag een baaldag op kon nemen...

Op naar de volgende ronde dan maar weer...

Liefs Daisy

hey Daisy... wat een .... dag!! Snap je helemaal.. Je gaat er toch ergens vanuit dat het gelukt is maar helaas.. De teleurstelling doet pijn..
Zat ook te huilen op de bank..

Hopelijk kan je snel terecht... Hier een dikke knuffel, lekker veel snoepen vandaag!!

Kussies

Las 'baaldag' op Hyves en dacht meteen shit!
Wat ontzettend klote is het dat het niet raak is. Enige positieve van om middernacht ongi worden, is dat je niet onterecht nog langer in spanning bent gehouden... maar ja, wat heb je daar nou aan op dit moment?

Ik hoop ook dat je snel terecht kunt bij de gyn. In gedachten stuur ik berg zonnestralen jouw kant op.

Sterkte meid!

Dikke knuffel,
melian

ik dacht hetzelfde als melian toen ik je www zag;-(
Had het je zo gegund lieverd!!!
nu hopen dat je deze maand wel terecht kan voor HSG!Ja nspa dat je nu graag even een baaldag had kunnen opnemen maar misschien juist wel fijn om er even poosje niet aan te denken!
denk aan je hoor!!
Liefs en knuff

ow k*t zeg!
Wat kan je lichaam je voor de gek houden.
Sterkte vandaag...
Veel liefs

Eerste wat ik vanmorgen dacht... we hebben allebei onze NOD en was benieuwd of jij al wat had gepost. Helaas inderdaad een post met geen goed nieuws, meis wat jammer!!! Vind het echt heel erg klote voor je en hoop dat je volgende ronde dan eindelijk raak is. Gauw de gyn bellen en eens horen!! We blijven je volgen hier!!

Ik heb vandaag dus ook NOD en het gevoel dat het bij mij ook niet raak is.... even afwachten nog.

Sterkte meis!!

lfs

Heey meid,

Vermoedde al zoiets op je hyves, maar wat een k*t dag voor jou ja!! Echt balen joh!!!! Het enige voordeel is wel dat je niet onnodig in spanning zit en dat je er nu ook erachteraan kunt! Heb je nu helemaal niks aan, maar hopelijk straks wel! Ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen betekenen en dat je binnenkort zwanger mag zijn!!!!!

Weet dat ik aan je denk!!!
Dikke knuffel ciomama

Verdorie nog aan toe meid!

Ik kan me voorstellen dat je enorm baald!!!! Nou wij balen met je mee!

xxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan