k*tdag!

K*tter kan de dag niet beginnen. Meid het zit niet mee allemaal. Ik had het je zo gegund. Je wacht er zo lang op. Ik hoop voor je dat je een plekje in het ziekenhuis hebt deze maand!
Ga lekker de klerezooi van je af winkelen of snoepen, lucht misschien op en meid ik blijf aan je denken...

Dikke knuffffffff

wat ontzettend balen zeg..!!
kan van alles zeggen nu, maar dat helpt je toch niet..
Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen bij de gyn.. en dat je de volgende ronde positief nieuws mag krijgen!!

Liefs

Thanx voor alle lieve berichtjes hier! Daar knap ik toch wel even van op! Die zonnestralen kan ik ook wel goed gebruiken!
Zo meteen boodschappen doen en met een hele grote zal satéchips op de bank neerstrijken! Heerlijk!!

Vanmorgen om 9 uur meteen de gyn gebeld en er was plek voor de HSG!
Maandag 7 maart om 14:40 uur! Is mijn eisprong geweest, dus dat betekent deze maand condooms gebruiken. Klinkt zo tegenstrijdig!

Maar eindelijk een beetje schot in de zaak!

@ Meis, ik hoop dat jij deze maand beter doorkomt dna ik!

X Daisy

Fijn dat je zo snel terecht kan!!! Nou is er iig geval actie! Wel een raar gevoel ja. Ben je druk met bezig om zwanger te raken, moet je een condoom gebruiken! Wat is een HSG precies?

XxX

Ja soory voor de vraag ook maar ik weet eigenlijk ook niet precies wat HSG inhoudt!en idd klinkt zo tegenstrijdig nu met condoom vrijen!
liefss

Een HSG is een baarmoederfoto waarbij contrastvloeistof wordt ingespoten voor een rontgenfoto. Hierbij worden ook meteen mijn eileiders doorgespoeld. (Gunstige bijwerking van de foto!)
Hierop kunnen ze zien of ik evt. vleesbomen heb of dat mijn baarmoeder een te klein volume heeft, mijn eileiders niet verkleefd zijn ed. Eigenlijk gewoon of alles goed is van binnen, maar dan preciezer dan bij een (inwendige) echo.

Het doorspoelen van de eileiders is geen doel, maar een prettige bijwerking. Na deze behandeling schijn je het komende half jaar extra kans op een zwangerschap te hebben! Jeeee!!

De een heeft erna erg veel last van haar buik, de ander voelt er niets van. Er wordt tenslotte net zoveel vloeistof naar binnen gespoten tot het er bij mijn eileiders uitkomt.
Ik zie het wel!

XXX

Terug
Bovenaan