k*tzooi

zoals sommige weten blijf ik last hebben van een boll buikje,en moest vandaag hier voor na de dokter en ivm mn moeheid enzo
nou hm ik moet per direct stoppen met zumba en bbb(bodypump) mag alleen nu maar hardlopen en wat niet met mn buikspieren te maken heeft,mn bille buikje komt doordat mn bovenste spieren in mn buik zijn kapot gescheurd en moet eerst afvallen dus op dieet dus vertel me maar is wat voor een dieet jij doet,ent ergste is ik hebt alleen maar aan me buik dus moet ook weer opletten zeggen ze dat ik niet teveel afval ivm de rest opperatief kunnenn ze dit verhelpen in een klap,maar word niet meer vergoed en kost me 4000euries pff waar haal ik dat vandaan ik had zo,n schik in zumba enzo pfff
en mn bloed word verder onderzocht ivm hb en vitamine gebrek

pff nu moet ik dus ook echt gaan lijnen en beter eten overdag een meestal een broodje.cracker per dag en warmeten veel te weinig dus
wie heeft er goede tips enz moet nu toch maar beginnen met mn dokter frank eiwitten shakes grrrr soms verkloot het zwanger zijn idd je lichaam zei de dokter ook al krijg je er wat moois voor terug dit was bij mij het geval zei hij omdat ik dus flink was uitgedijt in mn buik

wie helpt me hahaha

liefss

en ro-se zoek je nog een hardloop maatje in wehl hahaha

hier geen ervaring, in helemaal niks met wat jij omschrijft.
maar wil je heel veel succes wensen omtrent het diet en hardlopen.
je zal waarschijnlijk genoeg tips krijgen, aangezien er hier een aantal zijn die allemaal aan het dieten/afvallen zijn. (zie de afvaltopics)

liefs, do

Hoi ik weet niet hoeveel je kwijt moet? mijn zus is 5jr geleden 45kilo afgevallen via een kliniek(niks raars) die moest daar wel regelmatig naartoe voor controles ed, ze is nu nog steeds op gewicht, is dus niet alleen afvallen maar ook leren wat te eten ed!
Kan navragen hoe het heet als je wilt!
Wel vervelend dat je moet stoppen met zumba als je dat net leuk vind!
Vind het wel belachelijk dat een buikcorrectie niet vergoed wordt als het medische noodzaak heeft!
Nou veel succes ermee.

Gr MJ

er moet zo,n 10tot 15kilo af weeg 71kilo opt moment
graag hoor ik van hoe of wat mj

ja ik baal er ook van pff maar heb al een hardloopmaatje gevonden begin vanaf a,s dinsdag 3keer pw al een goede stap en heb net brinta gehaald voor ontbijt hahaha

Hai,
Erg vervelend allemaal, ik ken het probleem een beetje, mijn buik is ook het enige lichaamsdeel wat te dik is, heel moeilijk om het eraf te krijgen. Hardlopen wordt niet wat voor mij, haal het einde van de straat niet eens zonder zakje;) maar als je langs ons huis rent wil ik best even zwaaien hoor;):):)

Terug
Bovenaan