k*tzooi

Hey Patricia!
ik ken je buik verhaal denk ik. (als je je buikspieren aanspant als je ligt en er verschijn een ei-vorm onder je ribbenkast?) Het heet een diastase, is een heleboel over te vinden hoor op internet. Mijn buik heeft hetzelfde probleem namelijk! Lijk wel minstens 4 maanden zwanger, en met hardlopen krijg je dat ook niet weg helaas... Ik moet de gyn en plastisch chirurg er nog voor bellen, maar ik krijg de OK waarschijnlijk ook niet vergoed hoor....

Liefs, Marieke

Ik heb namelijk ook een probleem met mijn buik door de 2 keizersnees die ik heb gehad. Ik heb echt vel over buik en nog een buikje. Door de vel over buik heb ik ook nog heel veel last van mijn wond na 2 jaar nog steeds dat het af en toe gaat smetten en heel erg geirriteerd is. Ik krijg ook geen buikcorrectie moet het ook zelf betalen en het is echt medisch maar ja het is niet anders.

Hey Patricia weten ze dan ook hoe het komt dat je bovenste buikspieren zijn gescheurd.?
Waarom moet je dan met Zumba stoppen omdat je daar je buikspieren bij gebruikt?
Bij mij is mijn wond na 10mnd nog opengegaan dat was dan van milton hoe dat kon was ook een raadsel maar ben ziezo voorzichtig met mijn buikspieren .

Terug
Bovenaan