k*u*t zooi ( soory voor de taal) maar nog geen rd?

A

Anoniem

Guest
he hallo meiden , ik zit nu vandaag op dag 51 van me cyclus, ben nog steeds niet ongi, ben nu 3 weken overtijd, ik krijg nu net vage klachten in me rechter borst hele zware steken die door trekken naar me rug, kweet niet of dat een teken is, ? werdt vanochtned wakker met een misselijk gevoel, en toen ben ik weer gaan slapen en om 9 uur weer wakker en toen niks, me vriend zeg dat ik dikker ben geworden, eet ook de laatste tijd veel meer en drink veel meer, wat kan het wezen , sorry dat ik een zeur ben, en dat jullie zeggen doe een test of ga naar de ha, maar dat is het probleem ben gewoon bang voor teleurstelling, ?

snik snik suzette

wachten is heel vervelend, ik zou gewoon een tetstje doen....

succes en we horen het wel he...........

groetjes

Hoi!

ja vervelend joh! Ik ken het helemaal, mijn vorige duurde 63 dagen! En dat is balen!

Misschien nog een keer testen?? je weet maar nooit! Waarschijnlijk heb je dan je ei laat gehad of moet ie nog komen! Dus wie niet waagt... en als je het niet vertrouwd of last blijft houden, gewoon de huisarts bellen hoor!

Succes!

Liefs Imme xx

ik d8 dat ik me ei gevoeld heb dus kweet het niet, ik w8 nog ff af, maar ik baal wel, en zo onzeker , de eerste 2 weken van me overtijd voelde ik niks geen klachten of wat dan ook, maar nu de 3 week ga de 4 de week in voel ik van alles de steken zijn nu gezakt naar net onder me borsten dus ja, ik weet het niet, ik weet helemaal niet hoe ik moet zitten,

greetz suzette

Hoi Suzette

Wist je dat onzekerheid net zo vervelend is. Als ik jou was deed ik toch maar een test. Ik heb voordat ik zwanger raakte van mijn eerste ook vele testen gedaan en ook constant een negatieve uitslag gehad, maar ik was dan wel blij dat ik niet in onzekerheid zat. Ik was ook telkens een week of zelf 2 weken overtijd. Doen hoor! Anders word je nog gek van je zelf.

Groetjes Sharine

Mischien wil je het niet horen maar ik zou als ik jou was toch een test doen hoor meid!! Je zegt dat je bang bent voor een teleurstelling maar je  voelt je nu ook beroerd en onzeker. Teleurgesteld ben je toch wel als blijkt dat je niet zwanger bent. Sterkte ermee!

Hey,

Ik zou ook gaan testen, als ik jou was.
Dan heb je zekerheid en weet je waar je aan toe bent.

Groetjes Yvonne

EN.....? AL EEN TEST GEDAAN? ALLEEN ZO KOM JE ER ACHTER WAT ER AAN DE HAND IS... MISSCHIEN BEN JE WEL ZWANGER, DAN MOET JE TOCH OOK REKENING GAAN HOUDEN MET DINGEN?!  IK ZOU ER EEN TESTJE TEGEN AAN GOOIEN... LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING...

Terug
Bovenaan