k*u*t zooi ( soory voor de taal) maar nog geen rd?

hoi hoi, na ik snap jullie wel, maar heb al 2 tetsten gedaan allebij negatief, dan zou het nu toch ook weer negatief, zijn of niet? das mijn vraag hoor of kan het dan nog wel? heb wel af en toe steken in me rechter borst boven aan, dus en af en toe een zeurende rug pijn veel plassen en af en toe misselijk, na morgen ga ik een test doen oke, ik laat het jullie morgen weten, xxxxxx
suzette

hey

het kan ook zijn dat je die andere testen te vroeg hebt gedaan of dat je heel weinig hcg hormoon aanmaakt. ik zou idd nog een test doen en als die negatief is naar de huisarts bellen. vang dan ook je urine op want die wil waarschijnlijk ook een test doen en miss bloedprikken. uit het bloed kunnen ze het namelijk ook halen.
ben benieuwd meid.

veel liefs

nou meiden heb een test gedaan en weer negatief, snik snik, ik vind het niet erg ben pas in rond 4 dus, maar ik snap het gewoon tottaal niet, zit op dag 52 en nog geen rd, me lichaam houd me dus echt voor de gek.nou w8 nog van het weekend af en anders bel ik volgende week ff de dokter op, het licht niet aan de testen heb 2 keer clearbleu gedaan en nu 1 van kruidvat, dus en ze zijn alle drie gelukt, maar alle drie negatief, ma ja ik hou jullie op de hoogte ik voel me nog meer onzeker, net of het tussen me oren zit zo'n gevoel krijg ik dan,'

greetz suzette

Terug
Bovenaan