Kaarten besteld voor de theathervoorstelling van het zandkasteel

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb kaarten besteld voor het zandkasteel want dat draait eind van het jaar weer in de theaters. We gaan met oma want die heeft het als moederdagcadeau gekregen en vind het helemaal geweldig dat ze met dochter en kleindochter hier naartoe gaat. Ik heb er zo'n zin in. We gaan pas in december hoor. Mette is dan 2,5 dus dan snapt ze het allemaal nog beter.

lfs ing

Hoi Ing,
Waar draait het? Feline krijgt de dvd voor haar verjaardag, ze is er helemaal gek van!
groetje Maris

Hoi Ing,

Tara vindt het ook erg leuk om naar het Zandkasteel te kijken (vooral Toto :p), wanneer en waar draait het en hoeveel kost het?

Groetjes,
Shivana

Het is totosassakoos.nl. En dan de link naar de theaters. Jij woont in Amstelveen en hij draait in Amsterdam en Haarlem.

groetjes Maris

ps ik ga even overleggen en dan ga ik er denk wel heen

Hij draait inderdaad door heel het land. Wij gaan in Barneveld. De kaarten gingen erg hard. Schijnt erg populair te zijn. We zitten op rij 4 dus Mette kan het straks goed zien.

gr.Ing

Haaaai,

LEUK he...!!! Heb je de pop al besteld voor Mette?

Wij vonden het zondag ook super gezellig!

Xx

hey meiden
wat leuk!!!! ik heb net direct ook kaarten besteld hij komt
nog hier in Zutphen ook wat een wonder haha!!!
We moeten nog ff wachten tot 22 december maar dan is luna
ook wat ouder en blijft misschien ook iets beter stil zitten haha!!
Maar lees dat je ook poppen kan bestellen van het zandkasteel weet iemand
waar?????

groetjes Samiera

Is er ook iemand die alleen met je kind gaat, omdat papa het niet zo leuk vindt?
Enne, betaal je voor een kind dezelfde prijs? Ik heb gekeken naar het theater in Haarlem en daar stond wel erbij dat een kind 12,50 euro kost, maar bij veel andere theaters staat er niks over.

@ Maris: dank je voor de site! Als we gaan, dan wordt het Haarlem, denk ik.

@ Ing: waar heb je een pop besteld voor Mette?

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan