Kaarten besteld voor de theathervoorstelling van het zandkasteel

quote: shivana_2505 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 12:49:31'));

Is er ook iemand die alleen met je kind gaat, omdat papa het niet zo leuk vindt?
Enne, betaal je voor een kind dezelfde prijs? Ik heb gekeken naar het theater in Haarlem en daar stond wel erbij dat een kind 12,50 euro kost, maar bij veel andere theaters staat er niks over.

@ Maris: dank je voor de site! Als we gaan, dan wordt het Haarlem, denk ik.

@ Ing: waar heb je een pop besteld voor Mette?

Groetjes,
Shivana

Haha, bij ons was het altijd andersom. De oudste was altijd helemaal gek van Ernst en Bobbie, maar van die gasten word ik helemaal gek. Ik vind het vreselijk. Dus mijn man ging altijd met hem naar die voorstellingen!!

Hai,

Bij ons waren de kaarten net als bij mijn vriendin die in Groningen gaat 14,50 voor zowel volwassenen als kinderen. Ik heb 3 kaarten gekocht en ga met Mette en mijn moeder want die heeft het gekregen voor moederdag en vind dit soort dingen erg leuk om met haar kleindochter te doen. Papa was als ik het had gevraagd wel meegegaan hoor maar wild zijn die mannen er niet van. Hij blijft thuis om op Jens te passen en wij maken er een 'ladiesday' van.

Shivana (toch?) vroeg waar ik een pop had gekocht voor Mette maar ik weet even niet welke pop je bedoeld. Ik heb wel via www.peutertv.nl een Sassapop gekocht voor Mette en een boekje met cd.

lfs ing

Jaaa, die poppen bedoelde ik, dank je Ing!
Ik lees net ook op de site van peutertv dat er vanavond om 18:00 uur een Meet & Greet is met Toto en Sassa op de kermis in Heerenveen! Jammer dat ik er niet naartoe kan gaan met Tara.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan