kaartje al uitgezocht?

Hoi hoi,
Wij hebben een neutraal kaartje uitgezocht en die zijn ook al besteld voor ons. Bij de drukker zelf hebben we vorig jaar ook met onze trouwkaart gedaan. Maar ja nu de tekst nog :( Best heeeeel erg moeilijk. Ik heb al op internet gekeken naar teksten en gedichtjes enzo maar mijn man en ik kunnen het niet zo eens worden :D hahaha!

Groetjes.

Ik dacht ook ineens: we moeten wat gaan doen. Maar we doen geen kaartjes, we gaan zeepjes laten drukken met de naam en datum, doorzichtig folie en zelf een kaartje eraan. Ik wilde fotos op een geboortekaartje maar was bang dat dat dan mis zou gaan op moment na bevalling, omdat het de eerste is en geen idee hoe alles loopt! We maken de kaartjes zelf al klaar, voor jongen en meisje, en maken dit daarna vast aan zeepje, de etiketten etc en de enveloppen maak ik al klaar.

Succes allemaal met de kaartjes en bedenken van tekst!

De tekst zijn we wel uit, we weten al jaren wat we voor zinnetje (ipv gedichtje) willen hahah. Maar het kaartje vind ik moeilijk hoor..

Ik vind die hele eenvoudige met een strikje (maar dan bijv. met een donkerblauw geruit strikje) erg leuk, maar hebben ook een andere mooie gezien.

Met een giraffe. Nu had mijn man met zijn ex ook een giraffe op het kaartje staan, bijna 10 jaar geleden. Een totaal ander plaatje en andere stijl kaart, dus wat dat betreft vind ik dat ik me daar overheen moeten zetten, maar... pfff blijf t moeilijk vinden hoor.

Had ook een hee mooie kaart gezien, met bruin, blauw en creme, vond hem echt super, op 1 detail na, het babietje wat er op staat (=een van de drie plaatjes) ziet er niet uit, lijkt wel dood.... Zo zonde, anders had ik absoluut voor die kaart gekozen!

hahahha die hormonen ook, ik heb normaal nooit moeite met keuzes maken ;-)

wij zijn druk bhezig met het uitzoeken van het kaartje en dat is nog niet zo makkelijk aangezien onze smaak niet verder uit elkaar kan liggen...dat weten we al jaren, maar dat het zo lastig zou zijn om een geboortekaartje te kiezen had ik niet verwacht. ik wil graag mooi en stijlvol, manlief wilt het liefst iets leuks en mogelijk ook grappig, ik met een foto, hij liever getekend ahhhhh ik word er gek van .

de tekst is gelukkig al wel helemaal klaar maar het moet natuurlijk ook ergens op. we hopen toch deze week een keuze te kunnen maken.

oeps ja, moet hier ook nog gebeuren....

We hebben bij onze dochter zelf een kaartje ontworpen. Zal nu hetzelfde idee worden in een andere kleur en met iets andere tekst. We hadden toen een kaartje met een groene voorkant met witte strakke letters: Geboren en in de binnenkant in groene letters  de naam, gwicht etc etc. Heel strak en simpel, geen foto's of gedichtjes.
Vind alleen de kleur uitzoeken erg moeilijk omdat we niet weten of het een jongen of meisje is. Ik neig naar een blauwtint, mijn man vindt oranje mooi maar dat is echt niet mijn kleur.

Succe smet kiezen allemaal!

Liefs,Marcia mv Puck en 31w1d zw

Hier nog geen kaartje uitgezocht maar we zijn al wel uit de tekst (al maaaaanden eigenlijk) en we weten wat voor "soort" kaartje we willen. Nu alleen nog naar de drukker om het uit te zoeken.
Ik begin intussen al wel de kriebels te krijgen, het moet nu gewoon eindelijk allemaal maar eens geregeld worden, maar ik kan het niet alleen dus moet toch even wachten tot manlief tijd heeft om mee te gaan. Als het goed is wordt dat aankomende week...

Terug
Bovenaan