Kaartje bij geboortekaartje doen?

Jaa en wat andere benoemen klopt inderdaad ook; vaak sturen de meeste die verder weg staan alleen een leuk kaartje, dat hadden wij ook ?
Wij verstuurden het geboortekaartje ‘pas’ na 6 dagen, eerst zelf bijkomen en een beetje wennen aan alles: man man man ?❤️

Wij zetten ook weer alleen onze namen erop en het bleek inderdaad wat verwarring te geven of mensen wel welkom waren. Die zijn uiteindelijk niet geweest. Prima dat was ook de bedoeling ?? het is al druk genoeg!

Wij hebben flink geschrapt in onze lijst. Mensen waar we echt contact mee hebben, hebben we een kaartje gestuurd. De rest ziet het wel op social media.
Nu, met corona, moet iedereen een afspraak maken. Dus daar moet je wel rekening mee houden. Ik ben ook blij dat niet iedereen komt, zeg maar.
Ik zou de kaartjes wel in de kraamweek versturen. Wij hebben het bij de oudste, door omstandigheden, later moeten doen. Maar dat was minder leuk vonden wij. Vooral omdat het leuk is om ook via de post kadootjes te krijgen;-)

Begrijpelijk hoor, want soms zijn er toch van die tantes of collega's die ineens langs willen komen terwijl je ze verder nooit ziet.. iig niet bij elkaar thuis.
Wij hadden 2 kaartjes gemaakt 1 met een uitnodiging tekstje er op en 1 zonder. Dit omdat ik ooit hoorde dat zo'n los kaartje wel eens over het hoofd gezien kan worden of in de envelop blijft steken ofzo. 

Bedankt voor al jullie reacties. We zijn er uit: we zetten alleen onze adresgegevens op het kaartje. Iedereen die op bezoek willen komen, en van wie we dat leuk vinden, heeft onze telefoonnummers. Op deze manier zal er wel een schifting plaatsvinden, denken we. (Gezien de reacties hier ook.)
En gelukkig is daar nog Corona. (De laatste tijd heb ik daar veel op gemopperd: niet mogen babyshoppen in een winkel, in je eentje naar de controles enz. Maar wat betreft kraamvisite mogelijk een fijne uitvlucht om te voorkomen dat er dagen gevuld worden met bezoek. (Bovendien wachten we even met het versturen van het kaartje, zodat we aan de nieuwe situatie kunnen wennen.)

Terug
Bovenaan