kaartjes bestellen.

Hoi dames,

Ik heb een vraag hebben jullie de geboortekaartjes al uitgezocht?
Ik kreeg vandaag de vraag of wij daar al voor gekeken hebben, ik had zoiets van we hebben toch nog tijd genoeg! Ik ben hier helemaal nog niet mee bezig geweest jullie wel?

Groetjes Kim

Hoi!

Ik zat me dat van de week ook af te vragen wanneer we dat ongeveer moeten regelen. Ik zat zelf te denken om met 30 weken iets uit te zoeken, maar weet het eigenlijk ook niet zo goed... Met een beetje mazzel hebben we dan tegen het eind van de zwangerschap iets uitgezocht, want jeetje, wat een keus! De tekst vind ik nog het makkelijkst, maar twijfel heel erg tussen 2 verschillende stijlen. Voorlopig dus nog even op het lijstje 'things to do'...

Wij hebben vorige week de proefexemplaren binnen gekregen, nu hebben we nog rustig de tijd om te bedenken welke we werkelijk willen en om ons te oriënteren op leuke teksten voor in het kaartje en daarna bestellen maar....

Hallo meiden,

Ik ga het kaartje (weer) zelf ontwerpen, ik heb grafische vormgeving gedaan en vind het ook erg leuk. Maar wat het dit keer moet worden? Dat weet ik echt nog niet, maar misschien wordt het wel tijd er over na te denken, maar eerst die naam nog..!

groetjes Toetje

haha ja die naam, daar zijn wij eigenlijk nog niet zo mee bezig. Tenminste heb zelf wel al een lijstje liggen waar ik namen op schrijf die ik leuk vind, maar heb het nog niet onder mijn vriend zijn neus gelegd. Dus dat komt nog.
Over het kaartje waren we zo uit. We hebben nl een idee voor de kinderkamer een tekening op de muur. En toen kwam ik een kaartje tegen met precies hetgeen erop wat ik in mijn hoofd heb voor de muur. Zo dacht mijn vriend er ook over. Dus leek het ons leuk om de tekening die in het kamertje moet gaan komen (als het lukt) ook op het kaartje te hebben. Daar waren we dus zo uit!

Nu de tekst erop nog...

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi,

Kaartjes, daar hebben we ook nog niet echt naar gekeken. Of eigenlijk, ik zag bij mijn eerste bezoek bij de vk zo'n ontzettend leuk kaartje dat ik iets had van: dat moet hem worden. Maar ja, thuis bleek dat ding 2.50 per stuk te kosten, dus dat tikt behoorlijk aan. Dus we hebben de kaartjes nog even in de koelkast gezet. Over een paar weken gaan we wel eens boeken halen. Ik weet wel dat ik het de vorige keren helemaal niet zo leuk vond om kaartjes uit te zoeken, omdat je zoveel boeken moet bekijken waarvan 9 van de 10 dus niets is. We zien wel, wellicht dat het toch nog het bewuste eerste kaartje wordt. Ik heb ook geen idee wat kaartjes tegenwoordig kosten.

Maar.... de kogel is door de kerk en we weten sinds gisteren welke naam we onze zoon zullen gaan geven. Dat hou ik uiteraard nog voor me. Maar ik ben blij dat we het nu weten. Om de een of andere reden vond ik het belangrijk om een naam te hebben. Geeft mij het gevoel dat we er klaar voor zijn, al hebben we nog 16 weken te gaan en is de babykamer nog niet klaar.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan