Hoi,
Kaartjes, daar hebben we ook nog niet echt naar gekeken. Of eigenlijk, ik zag bij mijn eerste bezoek bij de vk zo'n ontzettend leuk kaartje dat ik iets had van: dat moet hem worden. Maar ja, thuis bleek dat ding 2.50 per stuk te kosten, dus dat tikt behoorlijk aan. Dus we hebben de kaartjes nog even in de koelkast gezet. Over een paar weken gaan we wel eens boeken halen. Ik weet wel dat ik het de vorige keren helemaal niet zo leuk vond om kaartjes uit te zoeken, omdat je zoveel boeken moet bekijken waarvan 9 van de 10 dus niets is. We zien wel, wellicht dat het toch nog het bewuste eerste kaartje wordt. Ik heb ook geen idee wat kaartjes tegenwoordig kosten.
Maar.... de kogel is door de kerk en we weten sinds gisteren welke naam we onze zoon zullen gaan geven. Dat hou ik uiteraard nog voor me. Maar ik ben blij dat we het nu weten. Om de een of andere reden vond ik het belangrijk om een naam te hebben. Geeft mij het gevoel dat we er klaar voor zijn, al hebben we nog 16 weken te gaan en is de babykamer nog niet klaar.
groetjes, keesje