He Keesje,
haha, ja mooie tekst is dat. Ik weet alleen niet of Arthur een andere tekst zou willen, er zijn zoveel mooie te vinden.. Maar we hebben nog even.
Gek van die vrouw zeg. Als iemand dat nou tegen ons zegt.. dan waardeer ik het ook niet, maar jullie kind heeft gewoon een aantal jaar geleefd! Onbegrijpelijk, beter inderdaad om maar niet te reageren. Ze begrijpen het toch niet..
Ik ben morgen inderdaad 27 weken. Het eind lijkt in zicht, tot je denkt, het is gewoon nog 1/3 en lichamelijk de zwaarste 3 maanden. Had gister niet veel gedaan en dan slaap ik 's nachts dus niet goed. Ik word wakker van beurse zijkanten en dan doet mijn bekken ook pijn. (de bovenkanten van de botten in mijn bovenbenen)
OVerdag gaat het wel, dan heb ik niet zoveel last. Ja dan heb ik beurse ribben, maar verder weinig klachten. Mijn bekken voelt dan beter aan...
Donderdag wil ik met de gyn over de bevalling gaan praten. Vind het ook wel gek om dat te doen, dus hoop dat ik het durf. Maar had pas al een gedachte aan de bevalling, dat ik weer zonder kind naar huis zou moeten... brrr! Ik zie niet op tegen de pijn, haha misschien vraag ik wel weer snel om een ruggeprik. Ik weet gewoon echt niet hoe ik ga reageren. Dat weet niemand, maar ik heb toch die nare ervaring als uitgangspunt. Toen heb ik geen pijn gehad, omdat ik van begin tot eind zowat een ruggeprik had, maar dus ook geen kind mee naar huis...
Ik wil gewoon dat er mensen werken die weten wat mijn verhaal is en niet dat ik iedere keer een ander aan mijn bed heb staan. Dat lijkt mij alleen mogelijk bij een opgewekte bevalling, maar we gaan het er eens over hebben.
en dan heb ik het inderdaad niet over de spanning die het zwanger zijn meebrengt. Is bij controles duidelijk te zien. Bloeddruk is voor echo altijd hoger dan na de echo..
Nu mag ik iedere 2 weken op controle, omdat ik het anders niet trek. Dat is wel prettig hoor! Voordat ik me nu zorgen ga maken, mag ik alweer, scheelt enorm!
En jij nog 1 week werken? Dan verlof, pff, ik moet/mag nog 7 weken werken. Haha ik ben aan het aftellen, kom maar op met dat verlof. En dan ben ik van 7 april tot 20 september vrij. Heb er ouderschapsverlof achter aan genomen, heerlijk!!
Ben je blij dat je mag stoppen, of zie je op tegen het thuiszitten?
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 26w6d