kaartjes bestellen.

Kim,

Ik ben er nog niet mee begonnen, maar hoop dat het dit keer makkelijker gaat dan de  vorige keer. Toen hebben we het drukproefje op de uitgerekende datum pas bevestigd! Gelukkig was ik bijna 2 weken over tijd.....maar dat had ook anders kunnen aflopen. Ik kon gewoon geen leuk kaartje vinden in de boeken. Via internet kaartjes bestellen, durfde ik destijds niet, al zag ik daar wel leuke. Ik ga me in februari er eens in verdiepen.

Groet
Lies

Wij waren er de vorige keren wel vrij snel uit gelukkig.
Maar idd in die boeken van de drukker zat bij ons ook weinig wat we mooi vonden. Dus de keuze was al snel beperkt tot 3 kaartjes.

Ik vind trouwens wel dat er enorm veel prijsverschil in zit.  Hier varieert het ong. van 90 cent tot 2,50 per kaartje. Vind het jammer om zo'n duur kaartje te doen, aangezien de meeste mensen hem toch weggooien.

Hoi,

Wij zijn er uit. na wat boeken bekeken te hebben bij de lokale drukker, hebben we er voor gekozen om ze via internet te kopen. Onze drukker kan geen foto's drukken en we wilden perse een fotootje met tekst achterop het kaartje van onze overleden zoon.
Nou had ik al een prachtig kaartje gezien op internet, maar dat vond ik heel prijzig. Maar als je de kosten van de lokale drukker op een rij zet werd het ook duur, viel het kaartje op zich qua prijs wel mee, maar door drukkosten voor en achter werden het nog dure kaartjes.
We hebben dus nu een kaartje gekozen bij www.lilalein.nl en het mooie was dat de foto en tekst achterop het kaartje niet extra in rekening werd gebracht, dus dat was fijn.
Het is een duur kaartje, dat wel, maar het is nu helemaal perfect en dat is ook wat waard. Ik ben erg benieuwd naar de reacties als mensen het kaartje hebben gekregen. Helaas duurt het nog eventjes (zucht).

groetjes, keesje

Lieve Keesje,
zo te horen wordt het een mooi kaartje!
Wij kiezen ervoor om in de tekst terug te komen op Bas*. Weet nog niet precies wat we neer gaan zetten, maar iets als: voor het oog met zijn drieen in ons hart met zijn vieren ofzo.
Wij hebben ook al een hele leuke gevonden, word iedere keer blij als ik het zie!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 26w5d

Hoi Pat,

Die tekst komt dus bij ons onder de foto, alleen dan voor het oog met z'n vieren, in ons hart met z'n vijven. En daarbij de prachtige ogen van mijn zoon. Mijn zusje vond bij haar foto's werkelijk zo'n mooie foto. Die heerlijke heldere vrolijke blik, prachtig.

Het is mooi om Bas terug te laten komen, hij is toch jullie eerste kindje.
Van de week zei iemand: wat bijzonder dat jullie het hebben over jullie derde kindje. En toen dacht ik: hoe bedoel je? Dit is toch ons derde kindje? Ik heb het maar laten zitten.

Hoe gaat het verder met je? Schiet nu toch ook al op? Ik zit vandaag op 28 weken, jij dan op 27 toch? heb je al gesproken met de gyn over eerder bevallen?

Ik ga na de voorjaarsvakantie in de ziektewet. Mijn bekken doet te veel zeer, ik moet 's avonds vaak schuifelen omdat alles zo'n zeer doet, ik word er 's nachts wakker van. Dus de fysio had zoiets van maak het vol tot de vakantie en dan klaar. Dus dat ga ik doen.
Ik kijk wel uit naar wat rust, ik ben zo moe, ik hou vocht vast met als gevolg dikke voeten, kriebelbenen en stijve vingers. Soms denk ik : laat de tijd snel gaan, dan komt de baby snel, maar aan de andere kant, dat gespartel in je buik is ook zo heerlijk, nu is hij nog van mij, straks moet ik hem met iedereen delen.

groetjes, keesje

He Keesje,
haha, ja mooie tekst is dat. Ik weet alleen niet of Arthur een andere tekst zou willen, er zijn zoveel mooie te vinden.. Maar we hebben nog even.

Gek van die vrouw zeg. Als iemand dat nou tegen ons zegt.. dan waardeer ik het ook niet, maar jullie kind heeft gewoon een aantal jaar geleefd! Onbegrijpelijk, beter inderdaad om maar niet te reageren. Ze begrijpen het toch niet..

Ik ben morgen inderdaad 27 weken. Het eind lijkt in zicht, tot je denkt, het is gewoon nog 1/3 en lichamelijk de zwaarste 3 maanden. Had gister niet veel gedaan en dan slaap ik 's nachts dus niet goed. Ik word wakker van beurse zijkanten en dan doet mijn bekken ook pijn. (de bovenkanten van de botten in mijn bovenbenen)
OVerdag gaat het wel, dan heb ik niet zoveel last. Ja dan heb ik beurse ribben, maar verder weinig klachten. Mijn bekken voelt dan beter aan...

Donderdag wil ik met de gyn over de bevalling gaan praten. Vind het ook wel gek om dat te doen, dus hoop dat ik het durf. Maar had pas al een gedachte aan de bevalling, dat ik weer zonder kind naar huis zou moeten... brrr! Ik zie niet op tegen de pijn, haha misschien vraag ik wel weer snel om een ruggeprik. Ik weet gewoon echt niet hoe ik ga reageren. Dat weet niemand, maar ik heb toch die nare ervaring als uitgangspunt. Toen heb ik geen pijn gehad, omdat ik van begin tot eind zowat een ruggeprik had, maar dus ook geen kind mee naar huis...
Ik wil gewoon dat er mensen werken die weten wat mijn verhaal is en niet dat ik iedere keer een ander aan mijn bed heb staan. Dat lijkt mij alleen mogelijk bij een opgewekte bevalling, maar we gaan het er eens over hebben.
en dan heb ik het inderdaad niet over de spanning die het zwanger zijn meebrengt. Is bij controles duidelijk te zien. Bloeddruk is voor echo altijd hoger dan na de echo..
Nu mag ik iedere 2 weken op controle, omdat ik het anders niet trek. Dat is wel prettig hoor! Voordat ik me nu zorgen ga maken, mag ik alweer, scheelt enorm!

En jij nog 1 week werken? Dan verlof, pff, ik moet/mag nog 7 weken werken. Haha ik ben aan het aftellen, kom maar op met dat verlof. En dan ben ik van 7 april tot 20 september vrij. Heb er ouderschapsverlof achter aan genomen, heerlijk!!
Ben je blij dat je mag stoppen, of zie je op tegen het thuiszitten?

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 26w6d

Hoihoi,

Nou vandaag hebben we het kaartje besteld!!!

We hadden een proefdruk via geboortekaartjes.nl besteld en we vonden hem allebei zo mooi dat we hem gelijk besteld hebben!!!

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat met onze tekst erin!
Wat voor tekst hebben jullie er allemaal ingezet?

Liefs Maaike
30 weken vandaag.

Terug
Bovenaan