Kabouter Plop Kindermode

Hallo mama's!

Wie weet waar je in Nederland Kabouter Plop peuter/kindermode kan kopen?

Ik wil mijn dochter blij maken met een echte Plop trui.

Alvast bedankt

Groetjes
Wasabimammie

Hoi,

Volgens mij verkoopt V en D ook  kleding van kabouter Plop. Het is niet goedkoop. Wil je het zeker weten bel ze dan eerst even. Dan maak je de tocht niet voor niks!

Groetjes, Kat

Hoi,

Op marktplaats staat regelmatig kleding van plop in verschillende maten. Soms is het nieuw soms gedragen.

succes

Ps ik weet dat de Marca vroeger plop verkocht dat is overgenomen door c&a misschien dat ze daar wat hebben.

groetjes joyce

Wie trekt zijn kind in 's hemelsnaam Plop-kleren aan? Commercie ten top. Kijken jullie kids zoveel TV ofzo? Of ben ik de enige die er zo over denkt? Let wel: ik ben geen geitenwollensokkenmoeder, het is dus niet iets principieels. Ik vind het gewoon echt heel stom, al die kinderhypes van TV.  Wie reageert?

hallo emilia,

dat jij niet van plop kleding of andere commerciele kleding houd, dat kan. maar je hoeft een ander daar toch niet zo op af te geven. een kind hoeft daar trouwens niet veel tv voor te kijken, maar goed. ik hou ook niet van dat soort kleding, omdat ik het gewoonweg niet leuk vind om van die prints op truien te hebben, maar daarom hoef je nog niet zo te reageren.  je hebt geen tips, maar reageert wel. laat iedereen lekker in zijn waarde en kleding of wat dan ook kopen die hij/zij leuk vind. gelukkig is/koopt niet iedereen hetzelfde. anders hadden we een erg saaie wereld. misschien bedoel je het niet zo, maar komt het wel over.

groetjes brenda

Ik begrijp niet waar je het over hebt. Mijn dochter is gek op kabouter Plop, nou en? Ze kijkt als we thuis zijn s middags altijd naar de Wereld is Mooi, is dat zo erg?  
En commercie? Met of zonder print van de tv, er is altijd iemand die aan je aankoop verdient hoor, zelfs als je uit de Knippie breit.
En gelukkig is het zo dat iedereen zijn kind aan mag trekken wat hij/zij wil. En in dit geval wil ik een cadeautje voor mijn dochter kopen en haar dus verrassen met een in mijn ogen 'nuttig' cadeautje.

Terug
Bovenaan