Kado-tje voor de kraamhulp??

Volgens mij hadden wij een bon van de DA of de Etos gekocht met een kaartje erbij. Maar het heeft bij ons wel meegespeeld dat we een hele leuke kraamhulp hebben gehad. Als het een tang was geweest, had ze waarschijnlijk niks gehad.

Tuurlijk is een cadeautje voor de kraamhulp leuk. Zij helpt je toch op weg in deze nieuwe periode. Ik zou willen dat als ik mijn werk goed doe ik iedere keer een cadeautje kreeg of wat je in een vliegtuig nog wel eens meemaakt dat bij een goede landing de piloot applaus krijgt. Voor mij mogen ze ook wel een paar keer per dag applaudiseren als ik  mijn werk  goed doe. Aan het eind van de dag is het haar werk en wordt ze ervoor betaald. Dus mijn advies zou zijn: een aardigheidje is leuk, maar het moet niet te gek worden (qua kosten dan).

Hallo allemaal,

Wij hebben de vorige keren het geboortekaartje, een foto van de kraamhulp met de baby en een bos bloemen gegeven. Hier waren de reacties hardstikke leuk dus dit doen we de volgende keer ook.

'Groetjes Brechtje

Hallo dames,

ik heb niets gegeven aan de kraamhulp, daar ik 2 verschillende dames heb gehad, en de minimale hulp had genomen dus enkelt de medische dingen en in het begin de baby in bad doen. Dus niet echt de tijd gehad om een band op te bouwen met de dames daar ze ook maar 1 uur per dag aanwezig waren, soms korter omdat ze niets te doen hadden hihi.

Dus dat vond ik toen niet nodig, ga nu ook weer voor het minimale dus even afwachten hoe het dit keer gaat verlopen anders krijgt ze wel een fles wijn ofzo.

Groetjes Claudia

Hey,

Wat een hoop reactie's al. Ik zat zelf ook aan een fles wijn te denken in combinatie met een bon. Bij onze eerste hebben we niks gedaan, want hadden we halverwege een wissel van hulp en het waren alletwee GEEN leuke kraamhulpen.
Ik heb dat later aangegeven bij het kraamburo en ze zouden nu iemand anders "sturen". Ben dus heel benieuwd of het deze keer wel "klikt". Ik hoop het wel.

Meer ideeen zijn altijd welkom.

Groetjes Triesepies.

Wij hebben een super kraamhulp gehad. De bv wilde bij mij niet goed op gang komen en ik was fysiek enorm zwak en kon het allemaal nog niet aan. Zij heeft toen extra dagen geregeld en heeft ook nog een aantal keer achteraf gebeld (prive) of het allemaal wel goed ging en begeleiding geregeld toen zij wegging.

Dit heeft ons heel veel geld gescheeld (anders hadden we  hulp moeten betalen) en ze was zo lief en vriendelijk dat we haar een enorme vvv-bon cadeau hebben gedaan.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan