Kado-tje voor de kraamhulp??

Twee keer een leuke kraamhulp gehad en twee keer een kleinigheidje gekocht. De eerste keer badolie van Kneipp, de 2e keer was het bijna Pasen en hebben we een gevuld Paasei gekocht.
Als ik niet tevreden was geweest had ik ook niets gedaan.
En oja, een geboortekaartje meegegeven, die spaarde ze van alle kindjes waar ze gekraamd had.

wij hebben 2x dezelfde kraamhulp gehad!!

En ja, zij maakte onze kraamtijd echt tot een top tijd. Dus kreeg ze een flinke bos rozen, en een leuke vvv bon!!
wij hebben ook nog steeds contact met haar, gebeurd ook niet alledaags.

Groetjes,

Suus (Maart 2008 mama)

Onze kraamhulp kwam op 24 dec. voor het laatst en dus hebben we een kerststol voor haar gekocht.

Ik vond het trouwens leuker om  pas in de kraamweek iets te kopen, dan  weet je iets beter wat ze leuk vindt en zo.  Maar het is wel lastig dat je er dan zelf nog niet echt op uit kunt en dus je man/vriend er op af moet sturen ;-).

Hoi,

Onze eerste kraamhulp was een wat "oudere" dame zij heeft van ons een beeldje gekregen, een handje met een baby erin. Zij was erg blij mee. Onze tweede kraamhulp was een jonge vlotte meid en wij hebben haar een kadobon van Douglas gegeven, en onze oudste zoon heeft haar een rode roos gegeven. Wat we deze keer gaan geven hangt een beetje van de kraamhulp af dus dat beslissen we pas als ze hier al is. Succes met iets uitzoeken!

groetjes Annette

Ik had een super kraamhulp, ze was nog niet zo heel erg oud en kon afgelopen jaar geen oud en nieuw vieren...hahah ze stond op 1-1-2008 aan mijn bed mee te "puffen"

Dus hebben we haar aan het einde van de week een fles Champagne en een doosje chocolade gegeven........

Ieder zijn ding natuurlijk, maar wij vonden het super en ze was er heel erg blij mee!

En jah Champagne hoort erbij he als je kindje op 1 jan word geboren!

Bij de oudste hebben we de kraamhulp een foto van haar met onze zoon gegeven in een foreverfriendsfotolijstje omdat ze alles van FF spaarde. Daarnaast inderdaad het geboortekaartje en bloemetje.

Bij de tweede en derde alleen het geboortekaartje en een foto van haar met de baby en de oudere kinderen. Niet dat de kraamhulp bij de 2e en 3e minder was dan die bij de eerste maar bij de eerste kwam er zoveel op ons af de eerste week en waren we er zelf ook emotioneler onder dat ze wegging. Bij de andere 2 was het eigenlijk al "gewoner" en ging alles met de baby ook meer vanzelf.

Straks bij de vierde houden we het weer op het kaartje en een foto.

Terug
Bovenaan