Kado-tje voor de kraamhulp???

Hey,

Ik heb bij mijn zoontje een grote bos bloemen gegeven, misschien een idee? Maar zou ik nu nog niet kopen hoor hihi.... dan heb je van die verwelkte steeltjes.....

Groetjes Janne

Hallo Janne,

Ik ben bang dat als ik ze nu koop dat ook de blaadjes uitgevallen zijn tegen de tijd dat ik kan geven. Heb ik er zelf natuurlijk wel wat aan. Altijd leuk bloemen in huis.
Ik zat aan een fles wijn te denken omdat ik die alvast in huis kan halen. En is de kraamhulp niet leuk dan kunnen we die fles zelf opdrinken.

Had jij een leuke kraamhulp??

Groetejs Triesepies

Hallo

Ligt eraan of je een goede kraamhulp heb of niet bij de eerste hadden we een toppie meid voor haar heeft mijn zus dan een leuk setje van etos gehaald met douchegel bodylotion en zoiets dergelijks en een grote bos met bloemen maar bij de tweede heb ik twee verschillende gehad en daar heb ik niks voor gehaald want die vielen een beetje tegen vergeleken met de eerste.

groetjes lies

Hey Triesepies,

Ja dat is waar ja als de kraamhulp dan tegenvalt hou je er zelf nog wat aan over! :D Mijn kraamhulp bij de eerste was iemand van de oude stempel, maar zo een fijn vrouwtje! Ze had allemaal oude trucjes voor kwaaltjes enzo en ze poetste werkelijk de hele dag het huis!! :p wat een luxe was dat! Echt een geweldige vrouw! Maar het kan ook tegenvallen natuurlijk!
Succes met uitzoeken!

Liefs Janne

Bij onze zoon hebben we de fantastische kraamhulp die we hadden een grote doos bonbons gegeven! Bij onze dochter was het een cadeautje voor ons dat de kraamhulp opgerot was...hihihi!

Hoi,
Ik zou eerst even afwachten of het bij 1 kraamhulp blijft. Wie weet krijg je er 3!
Vorige keer had ik een super kraamhulp, op 1 dag na de hele week. Omdat het zomer was hebben we 2 lantaarns (voor buiten)  met kaarsen gekocht, hier onderin blauw met witte muisjes gedaan en een foto erbij van de kleine man. Ze was er erg blij mee!!

Nu ga ik dat ook pas bedenken even voordat ze weer weggaat. Het lijkt mij leuk iets te doen wat in het jaargetij past.

Succes!

groetjes, Mijn schatje

Wij hebben onze kraamhulp een cactus gegeven... nee hoor, maar de vlag ging wel driedubbel uit toen ze ging.... wat een betweterige, irritante, lompe akela was het zeg.... ik kreeg al hartkloppingen als ik haar stem nog maar hoorde als ze binnenstapte.

Terug
Bovenaan