Bij mijn dochter had ik 3 kraamhulpen, de eerste kwam alleen 's avonds even kijken ik was om 16.00 uur thuis en ze kwam van 19.00 uur tot 20.30 uur dus die kreeg niks, de tweede was echt een toppertje en die heeft van ons een lekkere doos bonbons en een bos bloemen gekregen (ze mocht elke dag eerder naar huis het ging zo goed met ons) en de derde heb ik nachtmerries van gehad. Ze sprak alles tegen wat de 2de had gezegt en had het alleen maar over andere gezinnen. Ze heeft zelfs de verloskundige laten komen omdat ze vond dat het niet goed ging met mijn dochter ze was te geel en sliep te veel (de verloskundige heeft vriendelijk gevraagt of ze wel goed was om paniek te zaaien voor niks) dus die mocht al gauw naar huis met lege handen.
Volgende keer (hoop ik) wil ik wel iets orgineels doen maar wij kregen met 38 weken ineens te horen dat we een inleiding kregen maar ook dan wel een paar uurtjes later en daar had ik eigenlijk net zo op gerekend omdat ze hadden gezegt dat dit waarschijnlijk meer dan 40 weken zwangerschap zou gaan worden dus 's middags snel alles nog doen wat ik wilde en de volgende dag bevallen.
Groetjes
Petra