Kado-tje voor de kraamhulp???

Wij hadden de meest lieve kraamhlp die we ons konden wensen en gelukkig ook de hele week dezelfde.. WIj hebben haar bij haar afscheid een grote bos bloemen en een VVV bon gegeven. Deze had ze ook dik verdiend!

Twee keer een fijne kraamhulp gehad. De eerste keer een Kneipp douche/bad cadeauverpakking gegeven en de 2e keer een gevuld paasei, dat was uiteraard vlak voor Pasen. En een geboortekaartje, die spaarde ze.

Bij mijn dochter had ik 3 kraamhulpen, de eerste kwam alleen 's avonds even kijken ik was om  16.00 uur thuis en ze kwam van  19.00 uur tot 20.30 uur dus die kreeg niks, de tweede was echt een toppertje en die heeft van ons een lekkere doos bonbons en een bos bloemen gekregen (ze mocht elke dag eerder naar huis het ging zo goed met ons) en de derde heb ik nachtmerries van gehad. Ze sprak alles tegen wat de  2de had gezegt en had het alleen maar over andere gezinnen. Ze heeft zelfs de verloskundige laten komen omdat ze vond dat het niet goed  ging met mijn dochter ze was te geel en sliep te veel (de verloskundige heeft vriendelijk gevraagt of ze wel goed  was om paniek te zaaien voor niks) dus die mocht al gauw naar huis met lege handen.

Volgende keer (hoop ik) wil ik wel iets orgineels doen maar wij kregen met 38 weken ineens te horen dat we een inleiding kregen maar ook dan wel een paar uurtjes later en daar had ik eigenlijk net zo op gerekend omdat ze hadden gezegt dat dit waarschijnlijk meer dan 40 weken zwangerschap zou gaan worden dus 's middags snel alles nog doen wat ik wilde en de volgende dag bevallen.

Groetjes
Petra

Ik heb alle keren niks van tevoren in huis gehaald.
Wel 3x een lieve kraamhulp gehad gelukkig.
Mijn man heeft de  laatste dag  een kadobon gehaald en een bos bloemen.
En bij onze 3e dochter hadden de oudste 2 een tekening erbij gemaakt, vond ze erg leuk.

Nu gaan we dat weer zo doen. Net als bij de laatste doen we weer een kadokaart van de Hema.

Groetjes Annemarie

Ps: als we de kraamhulp minder leuk zouden vinden zou ik denk ik toch wel hetzelfde weer geven. Ga dr vanuit dat ze wel dr best doet tenslotte.

Wij wilden onze kraamhulp bloemen geven. Maar helaas. Op haar laatste dag had mijn man heel erge diaree, dus die durfde niet het huis uit. En Ikzelf kon nog nauwelijks uit bed. Gelukkig hadden we nog een bloemenbon een een leuke kaart liggen. Nancy was echt een supervrouw. We hebben haar erg gemist die eerste dagen.

Terug
Bovenaan