Kado voor 1e verjaardag???

A

Anoniem

Guest
Dag Dames,

Binnenkort wordt ons meisje 1!! Maar we hebben werkelijk geen idee wat we haar willen geven?? Familie en vrienden heb ik gevraagd om bonnen zodat het huis niet overstroomt van de kado's waar ze zich geen raad mee weet!

Ideeen en tips welkom!!

Ik heb een dochtertje wat pas 1 jaar is geworden en we hebben er een leuk feestje van gemaakt en ze werd helemaal niet gek van alle kadootjes. Vond het wel interessant dat er zoveel mensen kwamen en vooral veel andere kindjes van haar leeftijd om mee te spelen. De dag erna heeft ze vooral genoten van haar nieuwe speelgoed.
Wij hebben haar zelf een loopautootje kado gedaan (een oldtimer) en van opa en oma heeft ze een opbergmeubel voor speelgoed gekregen wat ook echt erg goed van pas komt en ze meteen zo haar eigen hoekje heeft in de kamer.

Veel succes maar vooral veel plezier en maak er een leuke dag van.

Hoi, volgende week wordt m'n zoontje al weer 1. Wij hebben een schommel voor hem gekocht, wellicht dat dat een tip is? Verder vind ik het ook moeilijk wat je nu precies moet vragen aan iedereen, het is toch afwachten waar hij mee gaat spelen en wat 'ie zelf leuk vindt.

Hoi,

wij hebben gisteren de eerste verjaardag van onze Stijn gevierd en hij heeft de volgende cadeautjes gekregen:
- een knikkerbaan, maar dan voor autootjes,
- mooi prentenboek,
- de bus en het vliegtuig van my little people
- een regenmaker (muziekinstrument)
- kleding
- een loopbakfiets van hout
- mobiele telefoon van ernie
- steekkralen van nijntje (van zijn grote zus...)
- pluche gereedschap

Verder hebben we aan de opa's en oma's gevraagd of ze gezamenlijk een cadeau wilden geven, omdat ze toch graag een groter cadeau geven en we het moeilijk vinden om twee grotere cadeaus te bedenken!

Succes!

groetjes,
Kiki (mv Iris mrt 05 en Stijn mrt 07)

mijn zoontje word volgende week 1 jaar en die krijgt een zandbak en zandspeeltjes verder veel van little people dat is helemaal hot

ik vond little people altijd zo stom, maar ja ik werd ook niet een jaar.
Nu we een week het huis met nog wat extra's hebben ben ik verkocht. Naomi zelf, broer van 4, buurmeisje van 3, ze vinden het allemaal geweldig!

Onze dochter is 2 weken geleden 1 geworden. We hebben een feestje gegeven en ik dacht daar heeft ze zelf niet veel aan, maar ze vond het helemaal geweldig. Zo veel aandacht en die taart! Om te smullen.   Ook dacht ik, dat zijn te veel cadeautjes voor haar, maar ik moet zeggen ze speelt echt met alles wat ze gekregen heeft. Duplo poppenhuis, boederij, puzzel ( ook kan ze nog niet echt puzzelen), thee sevice, blokkenwagen (vind zij niet alleen het einde, maar ook haar oudere neefjes), knuffel, dikkie dik boekjes en pop, barbie, puzzelbox en muziek/leerbox enz. Ook dacht ik daar krijgen we het de volgende dag moeilijk mee zo veel aandacht en zo weinig slaap. Niks hoor gewoon lief spelen en alles uitproberen. Ik vind het echt top.

Terug
Bovenaan