Kado voor 1e verjaardag???

Hi,

Tom is 27- 02 1 jaar geworden..
Ik wist ook niet goed wat ik moest 'vragen' voor hem.

Maar hij heeft wat dingen gekregen, waar hij nu echt al mee speeld, zo leuk om te zien.
- little people vliegtuig
- trommeltje
- mircofoontje van intertoys met geluidjes en je kan er in praten

De rest heb ik opgeborgen, hij heeft al zo veel, binnenkort wissel ik eens wat af..

Groetjes Nens

hai

je kan altijd boekjes, en puzzels vragen dat blijft altijd leuk en ook leuk voor als e rnog een kleine bij komt

wat je ook kan doen is iets wat je steeds kan uitbreiden. ik spaar nu alle delen van de boekejs van nijntjes is kado van 5.75 euro, en we sparen ook voor d ebeide meiden oudste wordt over 4 weken 3 jr en de jongste over 3.5 week 1 jr en 2 meiden,

we weten ook dat mensen iet gauw een kado bon willen geven moet zelf ook zeggen dat ik aan kids ook nooit een kado bon zal geven, kindjes willen toch gaag wat uitpakken en als het nu al begimet kadobon wa zal het zijn als ze 14jr wordne haha

nu sparen w evoor een houtentreinbaan rails van d eikea die je steeds kan uitbriden, kado's tussen d e5 en 50 euero dus vor ieder wat wilts, misschien een idee voor je

wat je ook kan doen vragen aan je broers/zussen om samen 1 kado te geven een fietsje. of ook aan vrienden

succes

Terug
Bovenaan