kado voor mijn man (filmpje)

A

Anoniem

Guest
Maandag is mijn man jarig maar hij heeft zijn kado vrijdag al gehad. Hij heeft tunnels van 6 mm en wilde graag naar 8 mm. Het oprekken heeft hij dus kado gekregen plus tunnels. Zo heeft hij ons altijd een beetje bij zich. Ik heb het zetten gefilmd dus voor de liefhebbers. Het is trouwens gedaan in de shop waar ik werkte.

http://psv1976.hyves.nl/fotos/450824267/0/Hbem/

liefs Linda

Wat een bikkel zeg, hij hoefde niet te huilen! Bij mij sprongen de tranen in de ogen hoor!

x miranda

Hoi hoi

ik heb net het filmpje bekeken stoer hoor! Toen ik je topic las wist ik eerst echt niet waar je het over had  Is het doel nu bereikt of is dit slechts het begin

groejtes
Achnita

Voorlopig is het doel bereikt, maar dat dachten we bij 6 mm ook. Hij moet maar kijken wat hij wilt maar voorlopig vind hij dit goed.

Ik moest even het filmpje kijken want begreep er niks van. Moet even eerlijk erbij zeggen dat ik dat dus helemaal niks vind.
Gelukkig lijken we niet allemaal op elkaar!

groetjes MAris

Hoi,

Gelukkig ben ik niet de enige naïveling..... Ik wist ook niet wat tunnels waren (dacht aan treintunnels, maar dan klopte het verhaal niet helemaal).
Hij is wel een bikkel hoor, zo rustig als hij daar lag met de handjes over elkaar!

Groetjes, Karin

Ik vind het er minder eng uitzien als ik dacht!
Nou, in ieder geval voor mijn man geen tunnels... maar zoals iemand anders hier boven al zei "gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde".
Vindt het wel erg leuk om te zien hoor! En alvast een fijne verjaardag maandag!

PS: doen ze dit ook bij de juwelier of moet je daar echt voor naar een tattoeshop?hihi

Nou ik begreep dus ook totaal niet waar dit over ging. Filmpje gekeken, rrrr moet zeggen dat ik er niet zo een fan van ben. . .   maar goed gelukkig zijn we niet allemaal gelijk, toch? Ik hou wel weer van tattoos, heb er zelf 2.

Nou alvast een fijne verjaardag,

groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan