kado voor mijn man (filmpje)

Ik had een tijd geleden besloten om niet meer hier op het forum te komen omdat ik mij er niet meer thuis voelde. Nu heb ik de afgelopen tijd toch weer een paar keer mee zitten lezen en kan het nu even niet laten om even te reageren.
Ik kan niet anders zeggen dat ik het bizar vind dat dit soort filmpjes nu hier te vinden zijn. Echt vreselijk! Dit gaat echt te ver vind ik.

Als je dit forum bezoekt om je zorgen of leuke belevenissen te delen met je kinderen dan verwacht je dit soort dingen toch niet? Of ligt dat aan mij?
Net als die rare ranzige kerstplaatjes die laatst allemaal geplaatst werden.  Vond  ik ook al zo apart...of ben ik heel ouderwets?

Ben heel benieuwd of jullie mijn mening delen of dat ik er volgens jullie naast zit.

Groetjes,
Laura  

quote: Laus juni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2009 09:51:14'));

Ik had een tijd geleden besloten om niet meer hier op het forum te komen omdat ik mij er niet meer thuis voelde. Nu heb ik de afgelopen tijd toch weer een paar keer mee zitten lezen en kan het nu even niet laten om even te reageren.
Ik kan niet anders zeggen dat ik het bizar vind dat dit soort filmpjes nu hier te vinden zijn. Echt vreselijk! Dit gaat echt te ver vind ik.

Als je dit forum bezoekt om je zorgen of leuke belevenissen te delen met je kinderen dan verwacht je dit soort dingen toch niet? Of ligt dat aan mij?
Net als die rare ranzige kerstplaatjes die laatst allemaal geplaatst werden.  Vond  ik ook al zo apart...of ben ik heel ouderwets?

Ben heel benieuwd of jullie mijn mening delen of dat ik er volgens jullie naast zit.

Groetjes,
Laura  

Hoi Laura,

Ik vind je zeker niet ouderwets. Wat de een nou eenmaal grappig vind, vind de ander helemaal niks. Of zelfs ranzig. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het filmpje niet heb gezien, omdat ik aan de reacties al kan zien dat ik het waarschijnlijk ook niet wil zien. Ik bekijk vaak een topic, en welke ik niks vind, daar reageer ik niet op, of kijk ik niet in.

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb mij ook schuldig gemaakt aan dat kerstmannen geneuzel, maar heb er totaal niet bij stilgestaan dat het voor anderen misschien helemaal verkeerd was overgekomen en zelfs aanstootgevend was. Excuses daarvoor! Nu ik er over nadenk, vind ik eigenlijk wel dat je gelijk hebt.

Ik vind het jammer dat je je niet meer thuis voelt op het forum.

Ik heb het filmpje geplaatst omdat ik een hoop vragen kreeg over wat tunnels nou precies zijn. Ik wilde het dus laten zien zodat iedereen het zou snappen. Verder vond ik het ook leuk om te laten zien waar ik nou altijd gewerkt hebt. Voor ons is het een vorm om je te uiten. Wij vinden het zelf erg mooi. Moet ook zeggen dat een hoop van onze vrienden ook tunnels hebben. Het was nooit mijn bedoeling om mensen te shockeren en mocht het voor sommige mensen wel shockerend zijn dat bied ik die mensen mijn excuses aan. dat was dus nooit de bedoeling. Ik dacht dat ik goed uitegelegd had wat er in het filmpje te zien was en had er nog bij gezet dat het voor de liefhebbers was. Maar nogmaals mijn excuses voor de mensen die er door geschokt zijn

groetjes Linda

Terug
Bovenaan