kado

A

Anoniem

Guest
Uiteindelijk zijn we er uitgekomen war wij aan Tyche geven voor haar vejaardag. Maar nu krijg ik van verschillende mensen de vraag wat hun moeten geven aan Tyche. En omdat er hier al best veel kindjes jarig zijn geweest wilde ik aan jullie vragen wat jullie leuk vonden wat jullie van de gasten hebben gekregen zodat ik idee-en op kan doen.. snappie?
Groetjes Kirsten en Tyche

Enn.. waar halen jullie die leuke ballen bakken? Weet wel, die verwende Fabio 2 keer heeft... kan het met google-en niet vinden!

Was toevallig net een lijstje aan het maken... nou ja, lijstje? Ik kom tot 1 ding: badspeeltjes

Wie volgt!?

voor een meisje een armbandje.
iris is uit de baby armband gegroeid
was al erg krap toen ze hem kreeg.

vind het ook moeilijk.
groeten petra mv iris

Hmmm effe denken...blokkendoos,emmertje+schepje enzo(voor in de zandbak),
puzzels met van die extra grote stukken,hmmm is nog best moeilijk hoor.
Liefs Kitty en Tess

oeps ik heb even (ter inspiratie haha) op de site van Wehkamp bij buitenspeelgoed gekeken... ik ga maar snel weer aan het werk .

Ik heb toch wel een hoop spullen dubbel gekregen of dingen waar hij echt niets aan heeft (ook in de toemost niet).

Volgend jaar ga ik het dus anders doen. Ik ga heel gericht bijv. duplo of lego of zo iets vragen. En kleren of geld.

Al het overige speelgoed koop ik liever zelf.

Annemikeke

Ik houd altijd voor mijn eigen verjaardag al een lijstje in mijn agenda bij als ik leuke spullen tegenkom. Dit heb ik ook voor Ivar gedaan en nu heb ik een aardig lijstje bij elkaar!

bv speeltent (buis, wigwam)
blokken
duplo
sprookjesboek
Jip en Janneke boeken
CDs Lovely Baby (Raimond Lap)
xylofoon
dierenboerderij Little People

Suc6!

Groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan