kado

Hoi Kirsten,

Nou, daar komt een lijst hoor, wij hebben de eerste verjaardag net achter de rug:

- mobiele telefoon van Nijntje, ze weet precies wat ze ermee moet doen: tegen haar oor houden en kletsen maar;
- groot succes: het speelhuis van de teletubbies
- lappenpop, ze sleept het ding overal mee naartoe
- poppenbuggy
- boekjes met flapjes (muis, gonnie & gijsje)
- muziekboekje van V-tech, geluidenboek van Dribbel
- muziekdoosje van lillifee

Wij hadden natuurlijk al wat speelgoed staan, maar wat ook erg leuk is voor deze leeftijd: loopkar, driewielertje, loopfiets

Heel veel plezier met de voorbereidingen enne.... wat krijgt de kleine dame van jullie dan?

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Bij Bart Smit heb je nu ballenbakballen voor € 5,- voor 50 (is aanbieding). Bij Intertoys hebben ze 100 ballen in een doos voor € 14,95.

Groetjes,
mv Tijs

Oeps, je bedoelde de bakken op zich. Geen idee waar je die kunt kopen. Misschien ook bij Intertoys en Bart Smit?

Groetjes,
mv Tijs

Over die ballenbakken: Lydia is daar ook helemaal gek van. Ik had een klein zwembadje met 50 stuks maar die rolden alle kanten op. Zag toen een foto van ik geloof Esme, en heb ze nu in het campingbedje gestopt en die in een hoek vd woonkamer neergezet. Nog 150 ballen erbij gehaald (idd in aanbieding bij Bart Smit) en nu staat ze regelmatig te roepen dat ze in haar ballenbak wil. Box staat er nog wel, maar daar zitten 7 Fabeltjeskranthandpoppen (overenthousiaste man ) in waar ze niet aan mag komen. Dus ik heb nu direct een leuk plekje voor haar tijdens het koken enzo... Het nadeel van die tentjes enzo, of dat mooie kasteel van Fabio, is dat als ze 1x een flinke duik in die ballen nemen, ze zo door de opening naar buiten verdwijnen...In het campingbedje gebeurt dat niet, dan moet ze wel heel hard duiken.
Groetjes, Rianne en Lydia (21-7)

Heej Riannet,
Dat is op zich wel een heel leuk idee en je hebt inderdaad niet het probleem van rondvliegende ballen maar ja, zo'n kasteel ziet er wel veel leuker uit en we hebben een aparte speelkamer... twijfel twijfel.
Misschien dat ik de ballen in de box gooi want daar wil ze eigenlijk niet meer in.
Groetjes Kirsten mv Tyche

gaaf, aparte speelkamer, lijkt me reuze handig

zou ook wel een ballenbak willen maar geeeeen idee waar ik m kwijt zou moeten ...

Wat dacht je van:

besteksetje
mobiel of een viltenbeest aan een spiralenveer voor aan het plafond
boeken (kijken, voelen en horen bijv.)
loopfiets
duplo (is hier echt favoriet)
voorleesboek
kleding

Ik vind het ook geen probleem als Julian kado's krijgt waar hij "pas" over een   half jaar iets mee kan, dan wordt het mooi verdeeld.

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan