kadodoos

Hoi

Ik weet niet of er verschil in zit of je 2e kindje is. Maar ik heb ook pas de doos opgehaald, en dit is ook mijn tweede kindje. En vond erg tegen vallen vergeleken met de 1e doos die ik kreeg met mijn zoontje. Bv nu zaten er geen pampers in, en 1e keer wel en doekjes. Tuurlijk je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken! Maar misschien dat het wel te maken heeft dat het je 2e kindje is, vond wel erg opvallend namelijk dat er bijna niets in zat vergeleken met de 1e keer. Ben benieuwd naar de andere reacties.

Gr. Nancy
 
Hoi,

Ik ben ook voor de tweede keer zwanger en heb ook pas geleden de kado doos opgehaald ( bij Prenatal ) en ik vond het ook tegenvallen bij de eerste zat er inderdaad een hele pak pampers in en nu allleen een proefpakketje. Maar de verkoopster pakt hem gewoon achter de toonbank vandaan en volgens mij zijn dat alllemaal   de zelfde want het gaat niet op naam en op het afhaalbericht staat ook nergens dat het voor de tweede is.
Maar is trouwens de kadodoos niet van Etos en de bllije doos van Prenatal?

Groetjes Bertie
 
Zou het er misschien aan liggen dat het overal economisch niet zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat een heel pak pampers weggeven aan (bijna) iedere zwangere vrouw een erg dure grap wordt en dat dat zeker nu eigenlijk iedereen wat zuiniger moet zijn, bijna niet te betalen is.

 
Hoi,

Mijn ervaring van de vorige zw.schap is dat de ene doos erg van de andere kan verschillen. Ik was samen zwanger met een vriendin en waar ik een heel pak Huggie newborn kreeg bij de Etosdoos kreeg zij slechts een proefpakketje.
In de doos van de Prenatal zat bij haar een heel pak billendoekjes en moest ik het doen met een monsertje van Zwitsal. En zo waar er wel meer verschillen.

Heb zelf het idee dat de leveranciers (Zwitsal, Pampers, Huggies) 'gewoon' opsturen voor die dozen wat ze op dat moment over hebben of nog hebben staan (bijvoorbeeld een klein potje groente dat nog 'maar' een jaar houdbaar is en dus niet meer de winkel in kan) en dan kan je mazzel hebben of dikke pech....

Ben erg benieuwd wat er deze keer allemaal inzit, want ik heb ze weer aan gevraagd en alle kleine beetjes helpen toch weer (en die proefpakjes en monsters zijn toch erg makkelijk in de luiertas)

Groetjes,
Marije
 
hoi

ik heb verschillende dozen aangevraagt zoals die van de etos, kruidvat,  prentetal en volgens mij ook 1 van de Da drogist
maar ik vond dat er in geen van deze dozen echt iets nuttigs zat alleen ik meende in die van de etos een opberg box voor zwitsal doekjes met een zak doekjes er bij de rest zaten 1 of 2 luiers in en allerlei zalfjes waar je niks kan of doet
kreeg ook van de verloskundige een plastic zak vol met dingen daar zat ook een knufeltje bij en proefmonsters van zwitsal eigenlijk was dit de enige waar ik echt wat aan had ook kwa informatie

groeten babs (33 weken)
 
In de doos van Etos zaten bij mij ook geen luiers, maar de verkoopster gaf er zelf een proefpakketje luiers bij. Omdat ze niet wist of ze er in zaten.
Ik vond het trouwens wel leuk dat er nog zoveel kortingscoupons en dergelijke bij zaten.

Ik heb ook bij de verloskundige zo'n leuk tasje gehad en daarvan kon je ook een doos bestellen. Dus dat heb ik ook gedaan, maar daar moet ik nog bericht van krijgen.

Dat is tot nu toe het enige wat ik al heb gekregen, maar als het goed is zijn er nog een aantal onderweg. En alles wat je krijgt is leuk.

 
Terug
Bovenaan