kadodoos

Hallo dames,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Aafje en nu 25 en 6 dagen zwanger van de 1e.
Ben dus een november moeder.
Heb een vraagje. Hoe vraag je al die kadodozen aan? Ik hoor wel vaker over die dozen. maar tot nog toe heb ik maar 1 bon kunnen vinden van felicitas. Die ik dus ook heb ingevuld.

Groetjes AAfje
 

Hey Aafje

Je kunt de Prenatal dozen aanvragen via de Prenatalsite en door bonnen die je in de winkel kunt halen, ook bij de kruidvat hebben ze een doos, die kun je ook via de winkel of via de site aanvragen.
ik weet niet of je het blad wij jonge ouders al krijgt maar zo nee dan krijg je die dan ook!

veel plezier met alles invullen!

liefs sarah 30w2d zwanger van 1e kindje
 
en de doos van kruidvat via de website van kruidvat.
Daar zat bij mij een proefverpakking voeding(2) in en een fles en een opbergdoosje voor de voeding.
Ik heb ook bij de babystunter (geloof ik) een doos vandaan met een paar grappige dingetjes.
Ik ben dan voor het eerst zwanger en vind het wel grappig die dozen het zijn tenslotte gratis kadootjes.
Maar bij die van de felicitas had ik door dat er per maand zowat verschil in zit want ik had er een met zeepvrije wasmouse voor huid en haar een grote fles ook nog en een kennisje een maand later niet.
wel de rest,maar niet die fles spul.
Ik ben erg benieuwd naar de dozen van na de geboorte.
Groetjes Tina(36+1)
 
Terug
Bovenaan