kadootje ouder kind

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik  wil mijn oudste dochter een kadootje te geven wanneer de nieuwe baby er is. Ze is dan bijna 2 jaar. Ik  zit te denken  aan een babypop, zodat ze daarmee mama en papa kan na-apen. Zou dat werken? Of kan ik beter gaan voor een kado wat juist helemaal niets met een baby te maken heeft. Beetje moeilijk te voorspellen hoe ze op de baby gaat reageren natuurlijk.
Hebben jullie tips?

gr. Anne

Ik denk dat dat een heel leuk cadeau is!

Onze dochter wordt volgende maand 2 en dan krijgt ze ook een pop. Ze loopt de laatste weken al steeds met een knuffelbeer te zeulen en die moet alles wat zij ook doet (eten, drinken, luier om, broek aan). Ze heeft nog geen echte pop, dus dit is wel een mooi moment denk ik, kan ze ook een beetje moederen.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

hoi anne,

ik zit met hetzelfde, onze zoon wordt vrijdag 2 en ik ben dinsdag uitgeteld van nr 2. wij hebben ook een cadeautje gekocht voor hem. of het werkt weet ik niet, maar we gaan het wel doen. dus ik hoop je binnenkort te kunnen vertellen of het werkt of niet.

ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft.

memehh

hoi hoi
ik vindt dat juist een heel goed idee om de oudste ook iets te geven.
ik doe dat zelf ook altijd en het is me heel goed bevallen.
aangeizen de kleine het meeste aandacht krijgt is het juist leuk voor de oudste om ook iets te krijgen.
als ik zelf op kraamvisite ga neem ik ook altijd wat mee voor de oudste,ook al is het maar een lolly het gaat om het idiee.
dus denk dat je dochter heel blij is met een pop.
groetjes silvia

In babyboeken heb ik tot nu toe gelezen dat het wel word geadviseerd om namens de nieuwe baby een cadeautje te geven. Dat gaan wij dus ook wel doen. Gewoon iets kleins, een Nijntje boekje of zo. Ruben boft maar want die krijgt er dus twee!!

groet,
Jinny

De dochters van een vriendinnetje hebben een jong poesje gekregen om voor te zorgen en zijn daar héél erg wijs mee!!!!!

Hoi AnneB,

Onze eerste zoon (net 4) vindt het helemaal stoer dat hij de grote broer wordt EN hij is helemaal gek van alles wat met ridders, soldaten en piraten te maken heeft. Voor hem hebben we een heel stoer shirt laten maken bij Simply Colors (hebben een heldere website) met voorop: GROTE BROER en achterop een afbeelding van een ridder. Ik weet nu al dat hij dag en nacht met het shirt rond wil lopen...... leuk, ook daar verheug ik me op!
Voor zijn kleine broertje/zusje hebben we een heel klein shirtje besteld met 'klein .....' ( We weten nl. al wat het wordt).

Succes nog met het zoeken/bedenken van een cadeautje dat bij jouw kindje past !

Annet

Hallo

onze dochter word   22 december 2 jaar en ook wij willen een kado voor haar kopen, maar weet nog niet wat. Ze heb al een pop en poppenwagen gekregen voor haar eerste verjaardag en ze doet de hele dag me spelen, verschoonen en omkleden  (   mama moet wel beetje helpen ) flesje geven en zo.

Ik wou vragen waneer je de kado's  gaan geven, meteen als ze kenis komen maken met de baby of laater op de dag of dag daar na? Ik zou het echt niet weten, ze is nog  zo klein en er komt alles en wat  op haar af, waneer is de goede moment?
Ik hoor het graag

Groetjes boontje

Terug
Bovenaan