kadootje ouder kind

Hi!!

Ook wij geven onze zoon een kado. Geen pop want daar heeft ie helemaal geen interesse in maar Playmobile. Daar is ie helemaal weg van dus we hebben al iets verstopt in de voorraadkast.
Vind het toch wel leuk om zoiets voor hem te doen. De baby zal toch wel genoeg aandacht en kado's krijgen en zo wordt ook hij even in het zonnetje gezet. Dan betrek je hem er toch even extra bij.

Mams79

Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum, ik ben 32 wkn en 4dgn zwanger (uitgerekende datum 10 nov.) van mijn 2e kindje. mijn oudste zoon is nu 5 jaar en is helemaal trots dat hij grote broer wordt en dan nog wel van een zusje. Ook wij geven hem een cadeautje als de kleine er is, hij krijgt van ons de lego vrachtwagen, die staat al maanden op zijn verlanglijstje.

Hoi hoi,

Mijn dochter word volgende week 3 jaar en is al wat zenuwachtig voor de baby. Nu krijg ik al en toe al kadootjes voor de baby en dat vind ze toch wat raar en vraagt waar die van haar zijn.
Ik ben nu al wat kleine kadootjes aan het kopen en doe die in een mand. Daar mag ze elke dag een kadootje uitkiezen en openmaken. Een soort kraammand alleen dan voor een grietje van 3. Zo heeft zij ook elke dag wat. Ik doe het voor ongeveer een week. Ik denk dat dit wel een idee is. En gewoon veel laten helpen met uitpakken voor de baby.

Groetjes, Susanne

Hoi,

bij ons krijgt Luuk ook cadeautjes. Met name van de Efteling, is hier gek op. Ook hoor ik al van opa's en oma's dat hij cadeautjes krijgt en van mijn vriendinnen ook.
Hij vraagt nu al in een winkel als ik spullen koop voor de tweeling; is hier nou niks voor Luuk.   Dus krijgt hij af en toe een kleinigheidje van een euro of zo.

Het is toch afwachten hoe hij reageert op de twins.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan