kadootje voor je man bij de geboorte! (ideeen)









hoi Allemaal,

Ik weet dat mijn man een kadootje voor me  heeft gekocht of gaat kopen.
Hij zit al weken te vissen naar dingen die ik leuk vind. Zoals een horloge, oorbelletjes, armband.

Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om iets aan hem te geven. Ik zal toch immers zijn   hand blauw knijpen :). En na al het verbouwen in huis heeft hij ook wel een kadootje verdiend. Hebben jullie ideeen voor een kadootje? en wat doen jullie?

groetjes,

Marjo

 
ik heb daar eigenlijk nog niet zo over nagedacht, ben op het ogenblik meer aan het denken van jij hebt makkelijk praten, je hoeft geen buik mee te sjouwen. Maar dat zullen de hormonen wel zijn.

Ik weet niet hoe trots jij en of je hubby waren op je buik anders kan je daar misschien een mooie foto van maken en die inlijsten?

gr
mirinda
34w1d
 
Hoi, Wat dacht je van een nieuw naambordje voor op de  voordeur met de naam van de kleine  erbij??Als je tenminste de naam al weet!!!
Ik ga dat ook doen en aangezien jullie toch net verbouwd hebben moest ik hier meteen aan denken.

Groetjes van patricia  
 
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb voor mijn man een fotolijst gekocht waar 4 fotootjes in kunnen en toen foto's laten maken van mij met onze dochter.
Er zitten nu twee foto's in van ons samen en twee foto's waar  onze dochter alleen op staat.

Hij was er helemaal blij mee en de foto's staan op z'n werk op z'n bureau.

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2206  
 
Hoi,

Mijn man heeft bij de geboorte verder niks gekregen. Ik vond een 3e dochter al mooi genoeg!!

Maar een maand later was hij jarig en toen heb ik hem een kettinkje met naamplaatje gegeven. Op de voorkant van dat plaatje had ik de namen van onze dochters laten graveren en op de achterkant mijn naam. (had wel een groot plaatje nodig, hihi)
Hij was er echt vreselijk blij mee en laat hem ook aan iedereen zien. "nu heb ik m'n 4 meisjes altijd bij me" zei hij.

Liefs Annemarie
 
Hoi,
Ik heb mijn man beide keren niets gegeven en hij mij ook niet trouwens. Ik kreeg vorig jaar met mijn eerste moederdag een ochtendjas, zodat ik het niet koud zou krijgen als ik eruit moet. Heel attent, maar ook heel gemakkelijk, dan hoeft hij er niet uit (hihi).
Ik ga hem dit jaar met zijn verjaardag maariets speciaals geven!
Patricia
 


quote: marjo75 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2007 14:36:32'));









hoi Allemaal,

Ik weet dat mijn man een kadootje voor me  heeft gekocht of gaat kopen.
Hij zit al weken te vissen naar dingen die ik leuk vind. Zoals een horloge, oorbelletjes, armband.

Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om iets aan hem te geven. Ik zal toch immers zijn   hand blauw knijpen :). En na al het verbouwen in huis heeft hij ook wel een kadootje verdiend. Hebben jullie ideeen voor een kadootje? en wat doen jullie?

groetjes,

Marjo






Volgens mij is jouw liefde en je kindje al meer dan genoeg kado.
Ik heb vorig jaar met vaderdag onze kleine knul wel een shirtje aangetrokken met 'mijn papa is de liefste', maar vlak na de bevalling heb ik niets gedaan.
En in april moet ik were bevallen en wederom ga ik niets kopen.

miep

 
Hoi Marjo,

Ik heb hem niks gegeven en hij mij niks. En eerlijk gezegd stond ons hoofd er ook helemaal niet naar haha. Toen ik net zwanger was heb ik wel een schattig rompertje in maat 50 gekocht, zo konden we samen zwijmelen over hoe klein dat babytje zou zijn. Dat was erg leuk.
Voor zijn eerste vaderdag hebben we samen een mooi horloge voor hem gekocht en op de achterkant de naam van mijn dochter laten graveren. Het idee was dat als hij op zijn klokje keek, hij ook aan haar zou denken. (En dus niet over zou werken  )

Groetjes
Wasabi
 
Terug
Bovenaan