kadootje voor je man bij de geboorte! (ideeen)

Hoi!

Hier denk ik dus ook niet bij na hè... Dat ik de bevalling op me neem vind ik al een enorm cadeau voor hem, haha!
Bij de eerste heb ik wel een shirtje van hem gekregen met daarop: The best mom in the whole world. Had ie besteld via fouteshirts.com of nl ofzo (zeer toepasselijke naam ook ). Dat vond ik echt superlief. Je voelt je even heel bijzonder en denkt 'ik ga dit helemaal goed doen!'. Verder hoeft hij me niets te geven. Dat ie mee wil puffen en meeleven dat zou ik dan maar vragen.

Groetjes, Mimi
 
hihi, ik ben het met de bovenstaande mama's eens, jij mag de bevalling al doen, dat is voor hem al een heel groot cadeau.

Mijn man heeft me voor de bevallingen van beide kindjes leuke cadeau's beloofd, maar ik wacht er nu nog op ;) . De oudste is inmiddels 2.....

Groetjes
Famke 151
 
Hallo marjo

Ik was even aan het googlen en vond een pagina waar veel leuke ideeen op staan ook kado's voor vaders kijk maar eens op www.ooievaarslijn.nl  hier hebben ze een leuke "gereedsschapsschort met alles wat je nodig hebt om te verschonen misschien is dat iets wat je zoekt
Groetjes chantal
 
heey,

Nou ik vind dat je man juist een kadootje voor jou moet kopen.
Ja heb al het zware werk gedaan.

Bij de geboorte van onze dochter ( 2,4 jaar geleden) kreeg ik een
gouden armband met 2 hoofdjes eraan
( 1 van zijn zoontje Dani en 1 van onze dochter Lieke)
met op de achterkant de naam en geboortedatum..
Nu  denk ik dat ik weer een kopje voor aan mijn armband krijg, hihihi
Maarj, nee heb dus toen ook geen kadootje voor hem gekocht..

groetjes simone
 
ik heb als kleinigheidje voor mijn vriend een t-shirt gekocht via de website ik-vader.nl (weet ff niet meer of het tussenliggende streepje er nu wel of niet hoort...). T is een geintje maar wel leuk, vind ik
Succes met zoeken,
groetjes, mira sinds 02-01 trotse mama van Jaap
 
Hoi,

Ik heb na de geboorte van onze dochter niks aan mijn man gegeven (ik heb van hem wel een gouden hangertje gekregen met een kinderhoofdje en haar naam erop). Met vaderdag heb ik onze dochter een t-shirt aan gedaan met de tekst:"De liefste papa is toevalling mijn papa!". Dat vond ie dus helemaal geweldig!
 
Tja..... moeilijk! Een zakje ijsblokjes misschien om zijn blauwgeknepen hand mee te koelen?  Nee geintje natuurlijk! Vind ik ook altijd moeilijk. Maar ik kocht (toen we wisten dat we zwanger waren) voor mijn man een heel leuk boek emt de titel "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt". Maar dat is meer iets voor tijdens de zwangerschap. Zo zijn er ook heel leuke boeken voor het vaderschap! Ik heb nu oop www.ikvader.nl een heel leuk pa-pakket voor hem besteld, dat is de mannelijke tegenhanger van de blije doos. Op die site staan meer leuke dingen! Kijk ook eens op www.personalgifts.nl Ook heel leuke dingen te bestellen! Succes!

Groetjes van Ilona.
 
Ik heb voor mijn man een daddy bag gekocht bij Grote Schatten, https://www.groteschatten.com
Hij was er heel blij mee en was super handig als hij de kindjes naar de creche moest brengen ;-) Veel succes!
 
Terug
Bovenaan