Kadootjes

Voor een aantal is de eerste verjaardag misschien al geweest en voor de meeste, denk ik, staat ie voor de deur!
Voor ons dus ook! Ik wist echt zat kadootjes voor Thirza....maar die heb ik allemaal doorgegeven aan vrienden en familie! Nu ben ik zelf een beetje door mn ideeen aan het raken!
Wat hebben jullie de kleine gegeven voor hun eerste verjaardag, en hoe vieren jullie het?
Wij vieren het met familie en alleen een aantal zeer goede vrienden!
Groetjes Patricia

Hi,

Wij hebben vanavond besloten om een loopauto te geven voor zijn 1e verjaardag, omdat we denken dat het leuk is als hij straks iets stabieler is. Hij heeft nog niet echt heel veel speelgoed (de basis is er, maar geen overload) dus ik vind het wel leuk om iets 'groots' te geven.

Liefs

Haha, grappig om te lezen dat er gekozen wordt voor een loopauto Blossom! Wij wilden een loopfiets geven aan onze dochter. Opa en oma geven al een speelgoedpiano (krijg binnenkort mijn eigen piano) en een leuke kikker voor in bad en van andere opa en oma een armbandje met haar naam erin. Superlief! Een buurvrouw denkt dat ze gaat hockeyen, dus krijgt ze haar eerste babyhockeystick. Erg leuk allemaal en ze is pas in oktober jarig! Al druk mee bezig dus....

Groetjes!

Hier ook nog een verjaardag die eraan komt..de 11de.
Ook wij geven een loopfiets die je kunt uit bouwen en nog lekker lang mee kan doen..ik denk dat ze het geweldig vind...ik vind het zo spannend!

Wij zaten ook aan een loopauto te denken,maar moeten we even met oma over hebben want die hadden dat volgens mij ook in gedachten,(eigenlijk wilden we eerst duplo blokken geven ,maar die heeft hij net een tas vol gehad)
bij de hema stond echt een leuke houte loopauto,wel voor jongens(was een brandweerauto)
van 40 euro voor 25 dacht ik,
liefs jootje

Hahahahaha alle kids krijgen een loopauto, ook hier! Van opa en oma loopauto. Van andere opa en oma een nieuw (groter) bad. Ene die je ook in de douche of tuin kunt zetten. Verder weet ik het nog niet wat hij zal krijgen. Heb iedereen op het hart gedrukt verder maar wat kleins te kopen als ze perse iets willen meenemen....

Hij krijgt het toch niet bewust mee! En wil niet dat hij weet ik wat allemaal krijgt eerlijk gezegd....

liefs

Terug
Bovenaan