Kadootjes

volgends mij krijgt Juul ook van opa en oma iets van een loopwagen. Tja blijkbaar echt een cadeau voor een 1-jarige!

Wij geven een trommeltje en een sambabal, ze houdt er van om "muziek" te maken, dus dat is echt wat voor haar. En misschien nog een speeltentje. We hebben nu in de woonkamer een grote doos liggen (zat oa een fietsstoel en windscherm in) en daar kruipt ze echt heel graag in. Maar ja we kunnen moeilijk die doos in de woonkamer laten, dat staat zo rommelig. Dus dan moet er maar een tentje komen.

Liefs

Julia heeft al een loopauto. We willen haar, hoe rolbevestigend ook, een keukentje geven. Ze vindt het leuk om in de keukenkastjes te graaien en te spelen met bijv. een beker van de blender....

Ik zit ECHT met dit dilemma! haha! Omdat hij een oudere broer heeft is alles er dus al: loop-auto, houten trein, duplo, allerlei speelgoed met knoppen en muziek... ik weet het echt niet.

Wij zijn er uit!
Heb vandaag een lekkere rieten stoel voor haar gekocht als loungestoel voor aan de salontafel te zitten/voor de tv (niet dat ze er de hele dag voor zit hoor!!!)
En we gaan een tafeltje en 2 stoeltjes kopen, waar ze lekker aan kan spelen!

Wij hebben al loopauto's gekregen bij de geboorte van Rick en Tom. Gevraagd aan de werkgever van m'n man.
Ik vind het ook moeilijk om een cadeau te zoeken, maar ga een paar kleine cadeautjes geven en de rest in hun spaarpot. Ik heb ook aan iemand jasjes gevraagd, want het is toch wel leuk om de jongens hetzelfde te kleden.

Warren krijgt een skipak voor de winter (nu maar hopen dat 't net als vorige 2 jaren weer flink sneeuwt). En voir de rest hebben we in de uitverkoop een houten xylofoon gescoord (jaja, papa van is drummer, dus er móest iets van slagwerk bij).

Ik heb aan familie/vrienden Duplo en Fischer Price Little People gevraagd.
Warren zit op de crèche zo af en toe op een loopautootje maar ik durf het thuis niet aan. We wonen in een appartement met laminaat (lees: veel herrie voor de buren).

En ik ga lekker bakken voor 'm!
Nu al zin in ;-)

X
Evje

Terug
Bovenaan