Kale kip... ;-)

hallo

ik heb hier eerder al last van gehad en hebtoen even advies gevraagd van een vriendin die kapster is, dit is normaal en komt  doordat de hormoonhuishouding weer op orde komt, je kunt het wel (gedeeltelijk) tegenhouden, het komt namelijk door een gebrek opeens aan vitamine B, die kun je zo kopen bij kruidvat ed.
ik heb er zelf in elk geval baat bij gehad, als je goed kijkt zie je wel dat op de plekken dat het haar dun bezaait wordt er wel alweer kleine haartjes terug komen.
zelf heb ik dit nog altijd, mn haar komt beetje bij beetje weer terug zoals het was, ook ik had al geen volle bos en dus leek het tijdens/na de uitval net of ik een natte dweil op mijn hoofd had, zo futloos was het, maar langzaam komt het weer terug, nu maar hopen dat het rond de zomer wel weer kapperwaardig is haha

Groetjes Veronique en Daniëlle

Ik heb er toevallig gisteren aan gedacht om mijn haren af te knippen, aan de voorkant is het zo uitgedund, dat iedereen erna kijkt, ik heb er al een keer om moeten huilen, stom hé.Wat ik normaal in mijn borstel heb van 1x per week zit er nu elke dag in/op.

Maar ja het is niet anders.....

Groetjes Priscilla

Hallo,

ook ik verlies zoveel haren, volgens mij moet ik elke week het doucheputje ontstoppen. Het is gewoon niet normaal zoveel als ik verlies. Ik heb sowieso een mega bos haar, maar dan nog is het niet prettig. Zo lijkt het een dagje wat minder en vier ik al bijna een feestje en dan een dag later is het dubbel zo erg.
Nou ja het zal er wel bijhoren.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

hoi
gelukkig ben ik niet de enige,ik werd al bang.
Mijn haar valt ook uit en vooral als ik het was.het putje is dan helemaal bedekt met haar.ik las dat het nog wel even duurd voor het weer normaal is.
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002) lisanne (17-05-2003) joey(15-08-2006)

Hahahaha, wat een coole foto!!
Zit echt te lachen achter de pc!

Bij mij is het gelukkig sinds een weekje ofzo wat minder.
Voorheen bij elke kambeurt ('s morgens en 's avonds) hele borstels vol!

Maarrrrr niet gevreesd, voor de meiden waar het nog steeds niet is opgehouden,
carnaval komt eraan dus pruiken genoeg in de aanbieding! In alle kleuren, maten en modellen, hihi.

Groetjes Iris

Ik had ook hele bossen haar. Alsof ik m'n dreads er na vier weken uithaalde, maar dan in 1 dag pffff.
Toen had ik me bedacht m'n dreads in te doen, dan viel het niet zo op, daar heb ik last van gekregen zeg. Uitslag overal op m'n hoofd en met als gevolg toen ik ze eruit haalde..... 2x zoveel haar eruit
Nu is het stukken minder, maar nu heeft Yoëll door dat je aan die lange haren heerlijk kunt trekken...

Komt allemaal wel goed meiden.

Pauline

Terug
Bovenaan