kamertje al klaar ? of wanneer eraan beginnen ?

hallo ladiesss!

was wel eens nieuwschierig wanneer jullie met het kamertje beginnen of het klaar hebben ?
ik ben nu 22 weken en heb nog niks gedaan eigenlijk haha.maar heb wel al wat dingen gekocht en ideen opgedaan en heb het kamertje nog van mijn zoontje dus hoefde ook niks te bestellen! wil het met 30 weken wel klaar hebben.hoe is jullie mening hierover ?
liefs

hoi,
mooie periode,
wij gaan al verbouwen,was al de bedoeling,dat al ook wel rond die periode zijn.bij 5 a 6 maanden komt de vloer erin.
ik heb bijna al me spullen nog,maar ga je beginnen raad ik wel aan om dingen optijd te bestellen,babykamertje.gaat nog weleens 10 weken overheen.en als het mis gaat.
houdt er ook rekening mee dat je kindje te vroeg kan komen,heb je alle tijd nodig voor het ziekenhuis.
kind aangeven raden je ook aan omdat rond je 25 week te doen.als je niet getrouwd bent.want dan moet je als vrouw mee om toestemming te geven.

gr marjan

ik zou er ook op mikken rond 27 a 28 weken het kamertje klaar te hebben.
Mocht het kindje vanaf die tijd komen, heeft het al een redelijke kans te overleven, is dan wel fijn als je naar je kamertje geen omkijken meer hebt, je hebt dan wel wat anders aan je hoofd.

HI,

Ik ben nu 24 weken en we zijn rustig aan bezig het kamertje op orde te brengen. Ik wil het graag voor de kerst klaar hebben (ben 20 feb uitgerekend), dan hebben we mooi de tijd om in alle rust nog de laatste dingen te wassen en zo.

Het scheelt wel dat wij al een kleintje hebben, de druk is er af. Alle echt belangrijke dingen die op de lijstjes staan hebben we al en wat we nieuw nodig hebben, staat voor de komende weken op de lijst.

Gr. Tamara.

kindje erkennen is gelukkig al gebeurd en ook had ik al de kleurtjes tegen de muur op het babykamertje..in principe is het nog alleen de meubeltjes in elkaar zetten en wat assecoires kopen.ik wil het ook met die 30 weken klaar hebben omdat ik grote kans heb om weer zwangerschapsvergifteging te krijgen..en dan nog kerst en nieuw jaar haha.ik heb zelf ook een zoontje van bijna 4 dus de hele belangrijke dingen heb ik ook al!

bij de jongste was de babykamer klaar met 36 weken... oeps.
Was niet goed voor mijn zwangere gestel hoor, wat heeft iedereen om mij heen daar last van gehad.

De middelste moest naar een andere kamer en die kamer moest eerst nog gemaakt worden op zolder, nog helemaal afgewerkt etc etc.

En ik had zelf erg last van mijn bekken dus kon amper wat.... vond het echt niet leuk meer op een gegeven moment.

Gelukkig blijven ze hier allemaal zitten tot om en nabij de 40 weken en heb ik dus nog 4 week kunnen frutten en tutten op het herinrichte babykamertje :)

Wij hebben eigenlijk alle spullen al wel in huis, maar nog niets ingericht. Op dit moment staat alles op een paar hopen verdeeld over 2 kamers.
We zijn op dit moment ook nog bezig met een verbouwing, nieuwe badkamer, en die spullen staan ook over die 2 kamers verdeeld. Hopelijk komt komende week het nieuwe bad binnen en kunnen mijn man en schoonvader dat afmaken.
De kinderkamer staat dan wel gelijk daarna in de planning.
Morgen 23 weken en wil het eigenlijk wel redelijk snel klaar hebben, en dan lekker rustig aan kunnen doen en eventueel nog tijd hebben om kleine dingetjes te veranderen.

Terug
Bovenaan