kamertje al klaar ? of wanneer eraan beginnen ?

Ben nu 11 weken en ben van plan om bij 18/19 weken (kerstvakantie, 6 weken vrij van college) de babykamer te gaan uitzoeken en bestellen!

Verder natuurlijk al wel kleine dingetjes gekocht. Verder moet er nog geverfd worden en mss opnieuw behangen! Gordijnen etc.. pff!

Wat hebben jullie voor kamer gemaakt? Zelf ben ik al jaren helemaal gek van Eeyore van Winnie the Pooh en dat zal dan ook de kamer gaan worden ;)
Niet te druk, gewoon wat knuffels, een hobbelpaardje en een aantal muurdecoraties!

ik heb de muren een zacht kleurtje gegeven..zacht geel en mint groen en mijn meubeltjes zijn whitewash en verder assecoires met frisse kleuren zoals lime groen,oranje enzo! dat wordt dit kamertje. bij mijn zoontje had ik ook winnie the pooh thema..omdat ik van klein af aan dat geweldig vond

hoi
ik ben nog maar 7 weken
zwanger maar ben al druk bezig
we hebben afgelopen week scin behang gedaan en nu aankomend weekend gaat het laminaat erin mijn mannetje is zo trots hij zegt moet het gelijk allemaal maar af
bij mijn 1ste zaten we met een verhuizing en toen waren we pas klaar met 38 weken

Bij ons was het rond 25 weken zo goed als af....alleen nog kleine dingen als rolgordijn en overgordijnen ophangen....en spulletjes uitwassen...

Onze babykamer, is oranje met wit....en bij de ikea hebben ze een serie met fel-gekleurde dieren...(gordijnen, knuffels, dekbedovertrek) en dat hebben we erbij....
Of we de babykamer nog veranderen weet ik nu niet....nu is het prioriteit dat Nova voor juni een mooie kamer krijgt, want zij verhuist naar "een grote meiden kamer" hahaha...Ik wil dat rond maart wel klaar hebben, dan kan zij wennen aan een nieuwe kamer met een nieuw bed...

NOG EVEN OVER AANGEVEN BIJ DE GEMEENTE, ALS JE NIET GETROUWD BENT; IK RAAD DIT AAN VOOR DE 20-WEKEN ECHO TE DOEN....
Wij hadden het met 15 weken gedaan bij onze eerste zwangerschap en met de 20-weken echo bleek het niet goed te zijn met ons kindje, ik ben ingeleid en met 22 weken is Ninthe* geboren en overleden....Jacco kon haar toen aangeven bij de gemeente en ze heeft zijn achternaam gekregen.
Ik kan je verzekeren dat als er zoiets gebeurd in je leven je er echt niet op zit te wachten om dat allemaal nog te regelen....

Hoi Hoi!,
Ik ben 27 weken zwanger vandaag en sinds gisteren is het kamertje helemaal klaar met muurschildering en al....verder heb ik alle grote dingen in huis, ik moet alleen nog luiers en zwitsal dingetjes kopen voor de rest heb ik bijna alles...

Ik krijg een jongetje , het kamertje is hemelblauw met wit geworden ( oud hollands ruitje als thema ) vrij rustig dus en op 1 wand is een hele grote nijntje geschilderd met wat kippetjes en bloemetjes erbij heel schattig :)

k heb onze babykamer besteld bij www.babykamer.nl , een supermooi kamertje Caligo :) voor 825euri hebben we 2 mooie
1-deurskasten (staat superstrak naast elkaar) een ledikant en een commode. alles uit voorraad geleverd binnen 1 week !! Jammer dat ik hier geen foto kan laten zien. tis zo mooi !

Terug
Bovenaan