kamertje al klaar?

A

Anoniem

Guest
misschien ben ik erg snel maar bij ons is het kamertje vandaag afgeschildert!!!
jahoe. ja ja ik ben heel eigenwijs en heb het zelf geschildert met mijn ontzettende dikke buik. hahha. en ja het was verf op waterbasis dus dat kon geen kwaad.

bij ons is volgende week de laatste schoolweek zodoende wilde ik klaar zijn met schilderen. en dat is gelukt, een week eerder nog wel. ik ben echt trots op mijzelf.

volgende week komt iemand mijn oude commode en ledikant en plankje halen, dan is de kamer zo goed als leeg en kunnen de nieuw gekregen (dank je wel mam!!!!) ledikantjes etc allemaal in elkaar, dan nog een beetje decoratie en voila, het is klaar. ik ben bijna 22 weken. we gaan begin juli op vakantie, als dat nog lukt je weet het niet he.
eind julie zijn we weer terug en ik had al zoiets van als we het dan nog moeten gaan doen, dat gaan we nooit redden.

ik ben zo blij dat ik mijn eigen schema heb gevolgd en niet naar mijn hubbie heb geluisterd hahahha. straks krigj ik nog stresss omdat het kamertje nog niet klaar is .

hahhahaha.

nu ben ik helemaal happy.

jammer dat het me zelf niet meer lukt om de ledikantjes kledingkast en commode in elkaar te zetten. dat vond ik juist zo leuk.

maar goed.

gr martina

Hoi Martina,

IK kan wel zeggen dat ik jaloers op je ben hoor hahaha. Wij zijn nog volop aant bouwen (moesten namelijk een muurtje plaatsen en plafond verlagen waar dus ook weer stucen bijhoort. een hele klus dus) O ja, ook nog even een radiator vervangen.

Alles zit hier dus onder het cementstof.
De meubeltjes zijn gister geleverd maar dus helaas nog niet in elkaar gezet snik snik. Ik wil het gewoon af hebben, maar ja sjouwen met grote cementblokken daar begin ik toch echt zelf niet aan (wel geprobeerd hoor, maar het lukt gewoon niet meer.)

Wij gaan er dus nog ff tegen aan

gr. Peet
(24 +6 wk)

hey

hier nog iemand jaloers! ik was ook zo goed als klaar maar ja dan krijg je opeens een lekke ketel! staat die net boven de babykamer! dus muur drogen en weer opnieuw beginnen!!!
maar ja hij is nu zo goed als droog!!!

Liefs

Tjonge, lekker vlot hoor!!

Mijn man heeft gisteren wel weer wat spullen die in de babykamer lagen in verhuisdozen gestopt...
Het kamertje is nu bijna leeg. Nu nog wat laatste dingen demonteren en dan kan er geschilderd worden.
Over een kleine 6 weken gaan we op vakantie, voor mijn gevoel moet de babykamer wel ongeveer klaar zijn voor die tijd. Daarna is het natuurlijk prima als ik nog lekker wat kan rommelen in het kamertje... een beetje decoratie, kastje inrichten enzo...
Bij ons dus gelukkig geen verbouwing ofzo... die hebben we vorig jaar gehad!

Groetjes, Michele (24+5 van de 3e)

Wij zijn nog niet zover hoor. Wij moeten onze zolder opknappen voor onze oudste dochter. En aangezien die zolder al 11 jaar als opslagplaats fungeert snap je wel hoe die er zo'n beetje uitziet...
Maar het schiet op, het schilderwerk is bijna klaar en dan moeten we gaan opruimen.
Als Elise daar eindelijk kan slapen is het een kwestie van de andere 2 een plaatsje opschuiven (Corné boven in het stapelbed en Arianne onderin) en dan kan ik de babykamer klaarmaken. Nu ligt Arianne daar nog en ze is eigenlijk niet van plan om haar kamer te verlaten voor de baby.
De babykamer zelf is gewoon neutraal en dat laten we zo. Het is dus meer een interne verhuizing waar we best wat aan te doen hebben.

De kamer is behangen !!! Nu nog de plintjes doen :)
En dan kunnen de meubeltjes komen!

Leuk hoor om er zo mee bezig te zijn!
En ook wel 'n fijn idee om 't bijtijds af te hebben.

En 't resultaat is tot nu toe, nog mooier dan dat ik in gedachte had! Kortom, echt een kamertje voor 't voor mij mooiste wezentje op aarde :)

Groetjes,
Anne

hoi allemaal.

Nou ik denk dat ik helamaal vlot ben als ik het hier lees.
Ons kamertje is al helemaal klaar op de decoratie na.
Er is behangen, geverfd, gordijnen hangen en de meubeltjes staan.
Heb zelf al wat kleertjes in de kast gehangen, haha.
Ik vind het wel super om vaak ff te gaan kijken,dan word het nog echter allemaal.

xx natascha 26w1d

Hahaha, en hier komt spuit 11 aan!

Wij moeten nog beginnen!
Heb net het behangetje uitgezocht bij een internetwinkel maar moet het nog bestellen. Heb ook al leuke lampen gezien, die ik eveneens nog moet bestellen ;-)
Volgend weekend hebben we vrijgemaakt om het oude behang af te kunnen halen en de kledingkast die er nu staat te demonteren en naar zolder te verplaatsen.
Daarna gaan mijn lieve ouders ons kamertje behangen. Twee wanden worden geschilders en twee worden er behangen.
Er moeten nog plintjes komen en als dat af is mogen we de meubeltjes afhalen.
Als die in elkaar staan ga ik de laatste dingetjes zoals een hemeltje, kapstokjes en andere decoratie aanschaffen en ophangen.
Willen de kamer van Quinten ook een beetje veranderen. Stoerder maken. Dat doen we erna.
Gelukkig willen onze ouders allemaal helpen. da's fijn...Want mijn buik zit nu al in de weg!

Liefs, Billie

Terug
Bovenaan