kamertje al klaar?

Onze oudste slaapt sinds 2 dagen op z'n nieuwe kamer en de babykamer is nu weer helemaal in orde. Helemaal klaar dus ook weer een zorg minder. Ik krijg nog wat kleding en die moet ik nog uitzoeken.

Groetjes,
Nelly.

hahaha, we zijn nu bijna een maand verder, en ik moet eerlijk bekennen dat het nog steeds niet af is.
De Muur staat, het Plafond is half af, maar alles wat nu nog moet gebeuren kunnen we zelf doen, we hoeven in ieder geval niet meer te gaan wachten op een derde partij die de radiator kwam vervangen. (mochten wij niet zelf doen ivm de verzekering van de VVE)

We gaan vol goede moed verder. Het komt ooit wel af denk ik, hahaha hopelijk voordat de kleine zich aandient of vaders overspannen wordt van de rommel.

gr. Peet
(27+5 wk)

hier is het kamertje bijna leeg, hopelijk lukt dat dit weekeind. Het kamertje was eerst kantoor dat nu verplaatst is naar een kamertje (zeg maar hokje) van meer dan de helft kleiner, leverd dus heeeeel veel uitzoekwerk op, maar wel waren alle muren en het plafond netjes geverft, alleen de kozijnen en deur moest nog een ander kleurtje krijgen. Helaas zijn er door werkzaamheden aan het riool de afgelopen weken allemaal scheuren in de muren ed ontstaan en de scheurtjes die er al zaten zijn 2 keer zo groot geworden, de verf valt hier en daar gewoon van de muur,  kunnen dus eerst de woningbouw nog langs laten komen om de hele boel weer te repareren, ik heb nu soms echt het gevoel dat ik de ramen er zo uit kan duwen, geen fijne gedachte dus. Hopelijk gaat het lukken om het kamertje nog geverft te hebben voordat de meubeltjes over een week of 3 komen maar ik begin er een hard hooft in te krijgen.

Groetjes natalie  

Ja, ja. Het is dan eindelijk zover. Wij hebben het kamertje ook zover  klaar. Nog een paar kleine dingen die nog in de maak zijn en/of nog vervangen moeten worden, maar we zijn helemaal blij.  

We hebben 2 muren zilver/grijs metalic gemaakt en 1 muur rose en de rest gewoon wit. Ook  het stukje  tussen de commode    en het plankje is rose geworden. Verder hebben we het thema van me-to-you grijs beertje. Helaas niets in te krijgen dus vandaar dat ik druk aan het borduren ben om die dingen dan op de hoezen van het aankleed kussen en de badkapen te krijgen. Gelukkig heb ik een handige moeder die dat allemaal voor mij maakt.

Tot zover kunnen we in ieder geval alvast gaan genieten en alleen nog een paar leuke dingen regelen. HEERLIJK!

Claudia

't behang is klaar ....
de plintjes ook!
3 prachtige schaapjes op de muur (van die stickers)
Over  2 weekjes komen  de meubeltjes :)

En nu nog leuke schilderijtjes voor aan de muur ...

Dan is 't kamertje klaar :)

"t wordt echt geweldig !! We zijn d'r nu al bijna niet weg te slaan!

Hallo,

behangen etc hoeven wij niet. We zijn vorig jaar verhuisd en hebben het bewust neutraal gehouden. Het bedje staat er ondertussen ook al in maar de rest moet nog, gordijnen decoratie etc.

Dus komende weken nog genoeg te doen.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan