Kamertje gekocht!!!

Afgelopen zaterdag zijn we even flink los gegaan bij de prenatal! We hebben de babykamer (en wat toebehoren) en een wipstoeltje gekocht.
Het waren de mama mazzel dagen en dat schilt dan toch een hele hoop.
Echt heel schattig, wit met hout. (voor de kenners ;-) babykamer Aïda)
Over een week of vier wordt het bezorgd. Het kamertje is dan ook klaar en dan kunnen we het gelijk in gaan richten.

Ik weet het, we zijn best vroeg. Maar ik ben nogal een stresskip en na 2 goede echo's en (jaja eindelijk) de 12 weken ruim voorbij gaan wij niet meer doomdenken!!!

Wat ook heel leuk is, nu wordt het al zo echt!!!!!

Kus Sonja
(Ps. dinsdag de 13 weken echo!)

Wij hebben ook vorige week de kamer gekocht, in het wit, een eetstoel, en een witte box met boxkleed, Levertijd 10 weken, dus de spulletjes komen als ik zon 5 a 6 maanden ben, ben blij dat ik het vroeg geregeld heb anders was ik al te laat.

groetjes daisy
13w+3d

Hoi meiden,

Haha, jullie zijn in ieder geval lekker op tijd. Maar als ik de levertijd zo eens lees, is dat nog een soort van nodig ook. belachelijk, 10 weken levertijd

Sonja: Box heb je niet gelijk nodig. Ik legde mijn kinderen pas na een maand in de box. Wel is een box een lekkere "dumpplaats" voor de cadeautjes die je krijgt.

Mooie babykamer Sonja!!

hoihoi,
jullie zijn inderdaad snel met de aankopen...wel erg leuk en heel verleidelijk met zoveel korting!
toch 'durf' ik nog niet...ik ben natuurlijk ook nog niet zo ver dan jullie (8weken).
ik kijk al wel veel op mp...zag al een paar mooie meidenkasten maar over een paar weken zullen die er ook wel weer op staan...
die wil ik zelf gaan schilderen, dus helemaal handig zou het zijn als ik weet of ik die rose of blauw moet schilderen ;)
ik wacht dus nog even (als ik het volhoud) tot na de 20 weken...
alleen schrik ik van de levertijd!!!!
groetjes lot.

Ik heb vorig weekend een heel leuk kamertje gekocht bij babyentiener.nl. Kast, commode en ledikantje voor 500.-. Wordt al in week 42 geleverd. Het is een aanbieding, normaal kost ie 1300.-! Ja, dan wacht je niet langer. Ik ben nu pas 10 weken (en 4 dgn om precies te zijn) dus het is belachelijk vroeg, maar met zo'n aanbieding kon ik het niet laten. We hebben verder een hele hoop spullen gekregen van mijn schoonzusje die de zolder en kelder aan het uitmesten is.

Ik heb vorig weekend een heel leuk kamertje gekocht bij babyentiener.nl. Kast, commode en ledikantje voor 500.-. Wordt al in week 42 geleverd. Het is een aanbieding, normaal kost ie 1300.-! Ja, dan wacht je niet langer. Ik ben nu pas 10 weken (en 4 dgn om precies te zijn) dus het is belachelijk vroeg, maar met zo'n aanbieding kon ik het niet laten. We hebben verder een hele hoop spullen gekregen van mijn schoonzusje die de zolder en kelder aan het uitmesten is.

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan