Kamertje gekocht!!!

Ik heb vorig weekend een heel leuk kamertje gekocht bij babyentiener.nl. Babykamer Nick. Kast, commode en ledikantje voor 500.-. Wordt al in week 42 geleverd. Het is een aanbieding, normaal kost ie 1300.-! Ja, dan wacht je niet langer. Ik ben nu pas 10 weken (en 4 dgn om precies te zijn) dus het is belachelijk vroeg, maar met zo'n aanbieding kon ik het niet laten. We hebben verder een hele hoop spullen gekregen van mijn schoonzusje die de zolder en kelder aan het uitmesten is.

Groetjes Tamara

OH MY GOD!
Excuses dames voor al mijn postings. Er verscheen maar niets dus telkens maar weer de tekst kopieeren en opnieuw plakken en versturen. En toen stond ie er 4x......

Okay, ik weet niet waar ik vanmiddag met mijn hoofd zat!! Ik wil de box pas op het eind kopen omdat... het zo'n sta in de weg is!
(niet om de levertijd. spreek ik mezelf een beetje tegen haha)
Fijn om te horen dat die dus niet van die abnormale levertijden hebben.

@ moonpoontje; Aangezien ik nogal een stresskip ben wil ik eigenlijk in januari klaar zijn met alles. Fijn om te horen dat een box dus echt wel even kan wachten. En bedankt voor je reactie op het kamertje :-D! Ik ben er echt zo blij mee!!!

ik heb onze babykamer besteld bij www.babykamer.nl , een supermooi kamertje Caligo :) voor 825euri hebben we 2 mooie
1-deurskasten (staat superstrak naast elkaar) een ledikant en een commode. alles uit voorraad geleverd binnen 1 week !! Jammer dat ik hier geen foto kan laten zien. tis zo mooi !

Terug
Bovenaan