quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2008 16:20:44&apos

);
Hoi Inge,
Wij gaan ieder jaar met de caravan op vakantie, ben zelfs vorig jaar oktober nog weggeweest ermee. Onze oudste was 6 maanden toen wij voor het eerst met de caravan op vakantie gingen.
Mijn man heeft bij ons in het kleine zitgedeelte een hekje gemaakt voor een van de bankjes en dat fungeert bij ons als babybedje. Op de tafel heb ik het aankleedkussen liggen.
Wij gebruiken de caravan zelf alleen om in te slapen, de rest van de dag leven we in de voortent op buiten.
Neem in ieder geval een lekker speelkleed mee van je kindje. Niet te veel speelgoed meenemen, kinderen spelen zelfs met een legen fles oid.
Op de meeste campings zijn wasserettes aanwezig, dus een wasje is zo gedaan (rompers, handdoeken, slabbers ed).
Een thermosfles met gekookt water is makkelijk om een fles mee aan te maken, gedeelte heet water in de fles en aanvullen met koudwater tot de juiste temperatuur.
Om potjes eten warm te maken neem ik altijd een flessenwarmer mee, wel op tijd aanzetten want het opwarmen duurt langer dan thuis met de magnetron.
Zonnebril en pet of hoed niet vergeten en natuurlijk de zonnebrand.
Dit is zo vlug wat ik allemaal kan bedenken, als je nog vragen hebt dan stel ze maar. Wie weet of ik ook die nog voor je kan beantwoorden.
Liefs Saskia
Hoi Saskia,
Ontzettend bedankt voor al je tips. Ik weet van mezelf dat ik me vooraf altijd veel te veel zorgen maak maar het is moeilijk om te laten. Ik ben nog het meest bang dat ze niet wil slapen hoe hebben jullie dat aangepakt of maak ik me daar gewoon te druk over.
Het is de bedoeling dat ze op het extra bed dat er in de caravan is met een soort tentje van Deryan gaat slapen. Ik weet zo gauw niet hoe het anders moet. We lenen de caravan van mijn schoonzusje dus ik kan geen dingen aanpassen.
Groetjes
Inge