kan bv zomaar binnen enkele dagen stoppen?

Hoi,

Dirksmama schreef het ook al: wisselvoeden dus beide borsten vaker aanbieden stimuleerd de productie ook goed, begin met 1, is die leeg naar 2 en daarna weer terug naar 1 dan naar 2 enz, zolang je kindje blijft drinken is het goed. Tijdens en vlak na het geven van bv word er veel melk aangemaakt dus er is telkens iets, zodoende kan je productie een enorme opkikker krijgen als je dit doet!

Succes Gr MJ

Ik zou ook eerder voor een 3e, 4e etc. borst kiezen dan een fles als toetje.
Je borsten maken constant melk aan.

Hoi Anouk,

Blij wat over je te lezen. Gelukkig gaat het weer redelijk. Erg he als je kindje honger heeft! Ik ken het pfff, van de eerste week toen de voeding nog niet op gang was gekomen.

Wat een goede tip van de dames om te wisselvoeden. Zal ik ook eens toepassen als mijn productie wat minder is. Ik heb een enorm hongerig kind.
Ben nog steeds niet aan het kolven toegekomen overigens! Elke keer is er wel iets waardoor ik er nog niet aan toekom. Met de hand lukt het me nu trouwens wel goed. Maar dat hou je niet zo lang vol he.

Nou tot hoors en ik hoop dat je zoveel mogelijk bv kan blijven geven. Het is verleidelijk zo'n fles omdat ze ineens veel langer en beter slapen maar bedenk wel dat jouw voeding nog steeds het allerbeste voor je kindje is. Toch snap ik je keuze hoor meid. Ik heb in de eerste week ook om bijvoeding gevraagt toen het na 4 dagen nog niet op gang was, de paniek en frustratie van mijn kind kon ik niet meer aan en niet meer horen. Toen hij tevreden in slaap viel na wat bijvoeding had ik ook meer rust. Maar het is met de bv toch nog helemaal goedgekomen bij me en nu gaat het als een trein.

Veel succes nog he en ben benieuwd hoe het verder zal gaan.

Liefs Peet

Terug
Bovenaan