Kan deze naam bij een jongen?

<p>Hi! <br /><br />Ik ben nu 25 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam… nu vind ik Sammie een héle leuke naam, vinden jullie dit ook bij een jongen kunnen? <br /><br /></p><p>Zie namelijk alleen maar meisjes voorbij komen die zo heten.</p><p>En toevallig nog leuke inspiratie wat een beetje in die richting is? <br /><br /><br /></p>

Ik denk dat het oorspronkelijk juist veel aan jongens werd gegeven, maar nu zijn namen als Sammie Bobbie Charley helemaal hip voor meisjes! Voor beide gewoon heel leuk ?

En nog wat inspiratie; Charley/Charlie, Bobby/Bobbie, Jamie, Jacky, Jessy/Jessie, Teddy/Teddie, Ollie, Dani, Riley, Billie, Bowie, Bodhi

Jaa Sammie kan zeker ook voor een jongen!
Ik zat ooit bij een Sammie in de klas. Bij hem sprak je het uit als 'semmie'.

Ik ben niet zo'n fan van verklein-namen bij jongens. Sammie is erg leuk tot een jaar of 10, maar denk goed na of het nog leuk is wanneer je mannetje volwassen wordt.. 
Als ik voor die naam zou gaan, geloof ik dat ik hem Sam zou noemen en Sammie als bijnaam zou gebruiken.

Hier een Sam en die wordt inderdaad geregeld Sammie genoemd. Mijn vriend heeft volgens de officiële papieren een verkleinnaam en is daar niet blij mee, gebruikt hem dus ook nooit. Daar zou ik dus ook even goed over nadenken: je bent maar heel kort een kind. ;-)

Zelf heb ik wel gekeken of de naam ook leuk zou zijn voor een volwassen vent.
Mijn man z'n naam eindigd officieel ook met ie, maar zo noemt niemand hem en zo stelt hij zichzelf ook niet voor.

Maar niet vinden kunnen is ook weer overdreven hoor, als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen

Terug
Bovenaan