kan dit??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag...kan je gewoon ongesteld worden en toch zwanger zijn?
Ik ben nu een paar dagen te laat ongesteld geworden, het was alleen heel erg weinig maar 3 dagen en toen was het al weer over en het was ook heel weinig..
nu is mijn vraag kan ik toch zwanger zijn?? ik heb nl 's avonds een heel bolle buik en wordt ook misselijk van allerlei dingen waar ik me anders vol aan kan vreten!
mijn borsten dien ook zeer en ik moet heel veel plassen vooral 's nachts terwijl ik dat anders nooit had....kan je bloed verliezen en toch zwanger zijn???

Groetjes Clair

Hoi Hoi,

het kan idd zeker dat je een bloeding krijgt en toch zwanger bent, sommige mensen worden zelfs gewoon een soort van ongi.

Maar 1 tip, en misschien komt ie hard aan, gewoon testen als je twijfelt, die kan uitsluitsel geven...

Liefs Randy

Hallo Rendy,

bedankt voor je snelle reactie!
Ik ben idd bang dat de test verkeerd uitvalt want dat is al vaker gebeurd...
maar deze keer voelt het gewoon anders!
ik ga morgen zeker een test halen en ik hoop maar dat ik dan een streepje zie!!!!
is het trouwens waar dat ochtend urine het beste is om in te testen en is het niet te vroeg om te testen????

Groetjes Clair

Als je zelf al zegt dat je te laat ongi geworden bent, is het dus niet te vroeg om te testen. En je kunt ongi worden of anderszins bloed verliezen als je zwanger bent. Doe en test en je weet het. Bij twijfel of vragen: vraag je HA of neem contact op met een verloskundige. Met name die laatste heeft er dagelijks mee te maken en zijn enorm bereid je vragen.twijfels weg te nemen en te helpen.

Succes ermee en hoop snel van je te horen dat je zwanger bent!!

groetjes,
Dion

Hai Dion,

Ik heb me nu voorgenomen dat ik morgen ga testen.... ben nu al zenuwachtig!!!
ik heb zojuist ook iets gelezen over innestelings bloedingen....wist niet dat dat kon.
Ik moet dus duidelijk nog eens goed onderzoek doen op internet!!
ik ben trouwens wel vaker te laat ongi. maar nog nooit op deze maniet en zo veel te laat!
ik hoop echt dat het raak is!
Ben nog niet zo lang op deze site maar het is wel heel erg fijn om zo met jullie te kunnen praten, en ervaringen te lezen. ben nu al heel veel wijzer!
morgen testen.......ben benieuwd!
k hou jullie op de hoogte!

Groetjes Clair

Hoi Clair,

Hoop voor je dat je zwanger bent, zal voor je duimen, en laat ons ff weten wat de test zegt he?!

Susanne

Hoi Clair

Dat kan best hoor dat je zwanger bent en toch ongi zijn. Het lijkt mij wel vervelend. Heb je inmiddels al weer een test gedaan. Ik  voor goed bericht.

Groetjes Sharine

Hai Allemaal,

Ik heb vandaag een afspraak met de HA gemaakt, en ik mag morgen ochtend al komen,
moest heel de dag hard werken en mijn man was ook niet thuis! we willen het wel graag samen doen dus hebben we morgen allebei een vrije dag genomen zodat we er even lekker de tijd voor kunnen nemen.
Ik moet wel bekenen dat ik vanmorgen niet eens mn bed uit kon komen en dat de koffie en beschuit niet smaakte!!! dit is denk ik wel een voor teken!!
ben benieuwd en ik laat het zsm weten!
Wil ook nog ff kwijt dat het me echt heel goed doet dat ik hier met jullie zo vrij over kan praten en zo lekker mijn gevoel kwijt kan!
Heel erg bedankt voor jullie interesse!

'Groetjes Clair

Terug
Bovenaan