kan dit??

Hai Allemaal,

Ik heb vandaag een afspraak met de HA gemaakt, en ik mag morgen ochtend al komen,
moest heel de dag hard werken en mijn man was ook niet thuis! we willen het wel graag samen doen dus hebben we morgen allebei een vrije dag genomen zodat we er even lekker de tijd voor kunnen nemen.
Ik moet wel bekenen dat ik vanmorgen niet eens mn bed uit kon komen en dat de koffie en beschuit niet smaakte!!! dit is denk ik wel een voor teken!!
ben benieuwd en ik laat het zsm weten!
Wil ook nog ff kwijt dat het me echt heel goed doet dat ik hier met jullie zo vrij over kan praten en zo lekker mijn gevoel kwijt kan!
Heel erg bedankt voor jullie interesse!

'Groetjes Clair

Hoi Clair,

Heb net je topic gelezen en ben erg benieuwd hoe het bij de HA was...???

Liefs Lientje

hoi clair,

ik duim voor je....
laat je weten hoe het is gegaan!!

gr saskia

Je houdt ons wel in spanning...ik duim voor positief nieuws!!!

Liefs Lientje

Helaas! niet zwanger

vanmorgen bij de ha geweest, alles verteld en de ha zij gelijk we gaan testen... mijn man en ik in spanning....maar helaas! moest echt huilen! ik wist ook niet dat mijn man er zo mee bezig was hij was ook echt verdrietig. we gaan nu wel voor verder onderzoek, kijken of er misschien iets is met het zaad van mijn man en evt medicijnen, ik weet het allemaal niet meer zo goed en was er niet echt bij met mijn hoofd! we zullen zien...
'we hebben een doorverwijzing en maandag morgen mogen we komen. is dat snel???
nou ik houd jullie op de hoogte.
op naar de volgende poging

Liefs Clair

Hoi Clair,

Jammer dat de uitslag negatief was. Soms denk ik inderdaad dat de mannen maar doen alsof ze er niet zo erg mee bezig zijn. Mijn vriend vraagt rond mijn nod ook regelmatig of ik al ongi ben geworden. Succes bij jullie doorverwijzing. Hopelijk krijgen jullie nu wel meer duidelijkheid.

Groetjes,

Sara

Hoi Clair,

He, wat balen! Wel fijn dat jullie HA er zo mee omgaat. Hoelang zijn jullie bezig als ik vragen mag?

Liefs Lientje

hoi lientje,

We waren bezig met poging 4 officieel maar eingelijk was het voor mij al poging 5 (erg he?) dus eingelijk nog niet zo lang, er komt wel veel onvruchtbaarheid in de fam, van mijn man voor dus we waren er wel een beetje op berekend dat het niet in 1 keer zou lukken.
ik ben nu weer aan het rekenen geslagen vanaf mijn menstruatie die ik eingelijk bijna niet had zodat we ook deze week misschien nog een kans maken, dan zou ik rond 14mei mijn eisprong hebben, dus met de onderzoeken in het vooruitzicht gaan we toch maar klussen...wie weet is het dan niet meer nodig.
weet jij trouwens of ovulatie testen betrouwbaar zijn??

Liefs Clair

Terug
Bovenaan