Kan dit?

hoi hoi
een vriendin van mij had precies hetzelfde,alle testen waren negatief en toch werd ze niet ongesteld .
de huisarts heeft ookm een test gedaan en die was ook negatief.
ze moest toen naar het ziekenhuis om bloed te prikken maar was dus wel mooi zwanger.
ze heeft nu een gezonde dochter van 3 jaar.
liefs sil

Hoi!

Ik heb al vaker van me laten horen...Ik ben in oktober bevallen van onze tweede dochter...
Ik lees dit stukje dus echt met grote ogen..
Na vier maanden ben ik nog steeds niet ongesteld. Nu duurde het bij mijn oudste kindje ook 8 maanden, maar nu heb ik echte zwangerschapsklachten. Ook ik heb inmiddels al twee testen gedaan (in de kerstvakantie en twee weken geleden) en die slaan negatief uit. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben..
Maarreh...hoe kan een test negatief uitslaan als je zwanger bent??? Ik ben dus nog ontzettend benieuwd naar nog meer ervaringen. Ik was er gewoon van overtuigd dat als twee testen nee zeggen, dat het dan ook nee is...Wie helpt??

Groetjes Maartje

Hai,

Het beste wat ik je aan kan raden is gewoon even bij je huisarts een testje doen!

Groetjes,
Nephele

OKE LAAT IK EERST IEDEREEN UIT DE WAAN HELPEN DAT DE TEST VAN DE HUISARTS BETROUWBAARDER IS... NIET DUS...
Ik ben doktersassistente en echt wij gebruiken ook maar gewone testen ook al zien ze er anders uit dan die van kruitvat of etos.
De veiligste manier om te kijken waarom je menstruatie uitblijft en de testen negatief is bloedonderzoek.
Je belt je assistente voor een afspraak en leg het aan je huisarts voor.
Uiterlijk 2 dagen na het bloedprikken heeft de assistente de uitslag binnen.
In je bloed is nl het zwangerschapshormoon eerder zichtbaar dan in de urine.
Dus meiden als hij toevallig bij jou huisarts wel positief was en thuis negatief. Is dat of
1. puur toeval
2. thuis wel goed uitgevoerd ????
Succes allemaal met jullie zwangerschappen.
Dees 32w3d

Terug
Bovenaan