kan dit?

he mikkie
ik ken je nog van het zwangerwordenforum
bedankt voor je reactie, daar heb ik heel veel aan.
ik doe zaterdag gewoon een test.
eigenlijk ben ik al verder gegaan, maar omdat ik toch nog vanalles voel wil ik het zeker weten.
bedankt meid en succes met de zwangerschap

hoi fiepke
ik zou idd als ik jou was nog eens een test doen en met jezelf afspreken;als deze negatief is erover ophouden en doorgaan.waarom wacht je tot zaterdag?je zit jezelf al zo te kwellen,ik zou niet langer wachten.als je zwanger zou zijn zou je dat nu toch moeten kunnen aflezen.
sterkte.
groetjes kari

Hallo Fiepke,

Ik weet niet of het kan maar ik duim en hoop met je mee. Ik denk ook dat je het beste kunt testen.

Liefs Nathalie

de reden dat ik wil wachten is omdat ik normaal om 6.30 op moet staan en om dan vlug vlug een test te doen zie ik niet zitten.
ik heb tegen mezelf gezegd dat we gewoon doorgaan en dat ik er niet aan moet denken.
dus ik denk dat ik niet ga testen tot mijn volgende ongi uitblijft.
het enige nadeel, is dat ik niet weet wanneer mijn nod is haha
dus ik wacht vanaf nu nog een week of 3, dan zit ik over mijn langste cyclus heen, als ik dan nog niet ongesteld ben, dan doe ik gewoon een test.
bedankt voor de reacties, maar ik doe toch geen test, omdatik er dan weer teveel aan denk en dat wil ik juist niet.
knuffel en veel genot van jullie zwangerschap!

He Fiepke,

Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij heeft het 10 weken geduurd voordat mijn testje pas positief was!!

Ik heb wel 20 testen gedaan van allerlei verschillende merken en alles was negatief en bij de dokter was het de test ook negatief hij heeft zelfs inwendig onderzoek gedaan naar de stand van mjn baarmoeder maar niks wees erop dat ik zwanger was en toch werd ik niet normaal ongesteld alleen maar een beetje bloed af en toe.

Pas na 10 weken kwam ik erachter doormiddel van zo'n dure test die je meerder keren kan gebruiken dat ik wel degelijk zwanger was. Dus het kan gewoon zo zijn dat je HCG gehalte nog te laag is in het begin, aan mij werd ook verteld dat sommige vrouwen dit gewoon hebben. Dus het kan wel degelijk dat het erg lang duurt. Mijn huisarts nam me ook niet echt serieus want achteraf gezien had ik eigenlijk wel een bloed test kunnen doen maar goed.

Ik duim voor je!

Liefs Lot

kijk dat is nou een duidelijk voorbeeld van wat ik bedoel.
ik heb ook het id dat mijn dokter me niet serieus neemt.
maar ik wacht gewoon toch nog een paar weken af.
komt mijn ongi wel of niet... we zullen het zien.
in ieder geval super bedankt voor de reactie.
zou ik zaterdag testen dan zou ik ...ongeveer een week of 6 zijn.
maar ik denk niet dat ik test, ik wacht gewoon nog even af wat ik wel en niet voel.

Terug
Bovenaan