kan een innestelingsbloeding 2 dagen duren??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben Janne, ik reageer maar heel soms hier, maar lees des te meer! Wij zijn nu een paar maandjes bezig voor een 2e wondertje.
Ik zou zo rond 28-30 april mijn NOD hebben. (vandaag dus...28 april)
Ik werd al 26 april ongesteld, maar na 2 dagen hield dit weer op, nu al de hele dag niets meer te bekennen.
Zou het toch een innestelingsbloeding kunnen zijn?? of toch een hele korte ongesteldheid, maar normaal duurt die veel langer bij mij.
Zou ik kunnen testen of door die bloeding niet? Ik wilde sowieso pas aan het einde van de week testen maar nu weet ik het niet meer. Ik hoop echt op een innestelingsbloeding!!
Bij ons 1e kindje had ik overigens geen innestelingsbloeding.

wie heeft ervaring????

o ja,
jullie natuurlijk ook allemaal veel succes voor een klein wondertje!!

Groet, Janne

IK dacht eigenlijk dat een innestelingsbloeding een week voor de NOD plaatsvond (en niet elke vrouw heeft een inn.bloeding. Wanneer ben je gestopt met pil, misschien is het toch een korte ongi ivm ontpillen

En testen kan je  t  beste  op de dag van je NOD of daarna ...succes!

@bieb

ik ben al ruim een half jaar gestopt met de pil, zou het dat toch nog "ontpillen" kunnen zijn?
ik heb id. ook wel eens gehoord dat een innestelingsbloeding ruim voor de NOD is, maar je hoort ook vaak dat vrouwen denken dat ze gewoon ongi zijn geworden terwijl dat dus niet zo was,
tja, en op dit moment geloof ik graag wat voor mij het beste uitkomt, haha
Ik denk toch dat ik nog maar  even met testen wacht... misschien zet de ongi morgne weer door...
Jij ook succes verder!

Zijn er nog anderen die hier over mee kunnen/willen praten??

Groetjes Janne

Hoi,
ja het zal wel geen innestelingsbloed zijn
maar het kan goed zijn dat het nog wat oudbloed was wat er uit moest.
was het wel helder rood bloed?
Ik heb het zelf ook gehad bij mijn 1e en 2e zwangerschap.
Dus wie weet ben je toch zwanger.

vr gr Esther

@ Esther!

het was gewoon helderrood, 2 dagen lang
geen oud bloed ofzo
wat denk je? wel of niet zwanger??

groetjes Janne

ja ik wil je zeker geen valse hoop geven
maar het zou toch wel eens zo kunnen zijn dat je zwanger bent.
Ik heb heeel mijn zwangerschap helderbloed verlies gehad.
veel succes en laat je nog even weten aan het einde
van deze week als de rode duiveltjes zijn weg gebleven?

gr esther

Ook ik heb bij mijn zwangerschap van Lotte helderrood bloedverlies gehad in het begin. Ik dacht eerst ook dag ik ongesteld was. Ik verloor de eerste drie maanden bijna iedere dag wel bloed of gekleurde afscheiding.

We duimen voor je!

Groetjes, Marisa

hoi allemaal,

na een  dag zonder bloedverlies nu weer een klein beetje
als het niet goed doorzet wil ik voor vrijdag toch een test proberen, maar ik ga er maar vanuit dat deze negatief zal zijn
toch duim ik wel hoor! ook voor jullie!

groetjes Janne

Terug
Bovenaan