kan een innestelingsbloeding 2 dagen duren??

Hoi Janne, ben erg benieuwd voor je, ik hoop altijd dat er veel zwangeren in het begin nog bloedverlies hebben, dan is dat dus vrij normaal en is  er voor mij ook hoop! Hou ons nog op de hoogte he?
Groetjes Gwen.

hoi!

ik ga morgen of vrijdag testen
ik laat hier dan wel weten of het raak is, maar zelf ben ik er steeds minder zeker van....

groetjes janne

hallo allemaal

net gestest, maar helaas......................
op naar de volgende ronde!!!

groetjes Janne

Hoi Janne,

Jammer dat je negatief hebt getest. Ik had ook gisteren mijn nod, maar al een klein weekje oud bloedverlies. Ook voel ik me niet zwanger, dus zal wel morgen doorbreken. Toch, als ik op de zwangere topics lees hoe vaak bloedverlies voorkomt, ga ik bijna twijfelen!
Nou ja, we gaan maar weer vrolijk verder naar de volgende ronde(12). Succes!
Groetjes Gwen

hoi, ik heb in al mn zwangerschappen (3) elke maand bloed verloren, kwam er ook altijd laat achter dat ik zwanger was ( mn ongesteld liep door) dus..........het kan, dan blijft de test ook negatief, laat bloed afnemen voor controlle, en wie weet...........succes.

Hoi n58

leuk dat je nog even reageerde.
wat apart zeg, 3x zwanger en 3xgewoon ongesteld
slikte je de pil ofzo?
mijn volgende nod is zo rond 25 mei, weer spannend.....

groetjes janne

hallo even een vraagje.

ik ben 5 dagen voor mijn normale ongesteldheids dagen te vroeg ongesteld geworden. Wat heel erg ongewoon is. ik ben nooit later of vroeger dan maar 1 dag! nu had ik de eerste dag echt maar een vlekje bruin bloed, de 2de dag was dat meer en dat was bruin met rood de derde dag ook en gisteren was het weg alleen nog maar een beetje bruinig en 1 vlekje bloed. Vandaag heb ik heel veel last van afscheiding en een beetje licht roze bij het afvegen. dit was de dag dat ik ongesteld had moeten worden. ik ben het normaal 7 dagen lang en heb nu maar 2 dagen echt gebloed. Dat dat is dus niet normaal en ik weet even niet goed wat ik er van moet denken! Heeft iemand dit mee gemaakt? Alsvast bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan