Kan er een bevruchting geweest zijn, maar dat het niet blijft zitten??

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik heb een vraagje...ik ben Joepie, 25 jaar en we gaan naar de 6e ronde voor ons eerste kindje. Nu heb ik een mooie cyclus van rond de 28 dagen. Ik kan via de temperatuurmethode goed mijn eisprong bijhouden. Nu heb ik de 1e 3 rondes helemaal niks gevoelt, qua kwaaltjes voor mijn NOD...
Maar in de 4e ronde kreeg ik 5 dagen voor mijn NOD allerlei kwaaltjes, misselijk, oprispingen, pijnlijke borsten, veel plassen, rommelende darmen, steken in mijn buik, vieze smaak en een doordringende geur enz...ik was er van overtuigd dat ik zwanger was, omdat ik me dus nog nooit zo gevoeld had...toch werd ik na 31 dagen (14 dagen na mijn eisprong) ongesteld...
Ik voelde me erg bedrogen door mijn lichaam...

Maar de 5e ronde (de afgelopen ronde dus) kreeg ik weer precies hetzelfde...Dit keer was ik heel erg misselijk, heb echt een paar keer overgegeven, hoge temperaturen, weer een vieze smaak, geur, buikpijn enz enz...Iedereen dacht dat ik zwanger was, durfde er zelf niet zo op te hopen, omdat het de vorige keer ook tegenviel, maar toch...ik voel me toch niet voor niks zo...
Nu vraag ik me af of het misschien zo kan zijn dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden, omdat wij op de goede momenten sex hebben gehad. (ik noem het maar zoals het is) maar dat het vruchtje toch niet goed is blijven zitten??

En herkent iemand mijn verhaal?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Joepie

hey meid

ik kan je niet echt antwoord geven op je vraag maar ik herken het wel, wat ik wel weet is dat ons lichaam ons gigantisch voor de gek kan houden en dat is vrij moeilijk als dat gebeurd
ik hoop dat je snel zwanger mag raken meid, en probeer er niet al teveel mee bezig te zijn hoe moeilijk dat ook is
succes

groetjes linda

He hoi;

Ik kan hellaas geen antwoord op je vraag geven, maar ken het gevoel! Vorig jaar toen we nog maar net bezig waren, waren we op vakantie en was ik ook heel erg misselijk! Het voelde anders dan anders! Ik heb toen ook een test gedaan maar was negatief en dag erna was ik ongi! Sommigen zeggen tegen me dat ik misschien al wel zwanger was geweest maar dat het vruchtje inderdaad niet is blijven zitten! Maar ik denk daar liever niet bij na! Vind het ook moeilijk om te horen van anderen! We zijn nu een jaar bezig en merk soms dat je lichaam je ook erg voor de gek kan houden! Dat je je steeds s'morgens misselijk voelt maar dat er niks is! Ik loop nu bij het ziekenhuis en wachten rustig af!!!!!!!!!!!

Liefs Marie

Hoi Joepie,

Naar gevoel lijkt me dat, dat je er elke keer dichtbij zit.
Het is echter bekend dat de meeste van de zwangerschappen/bevruchtingen sneuvelen voor de menstruatie. Dit kan komen door foute celdelingen en verkeerde/mislukte innestellingen...............ik geloof dat het percentage zelfs op 50% ligt ofzo...........dus er zijn een heleboel vrouwen zwanger voordat ze ongesteld worden, alleen die zwangerschap doorstaat de menstruatie niet, plat gezegd...........
Het zou dus heel goed kunnen dat dit bij jou is gebeurd...........veel heb je natuurlijk niet aan die informatie maar zou je klachten wel kunnen plaatsen.........

Dan nog even over je vraag op het topic van de klusbabes, dank je wel voor het compliment! Ik was ook ala minuut verliefd toen ik dit gezien had!
Ik heb hem gevonden op www.goedkopemuurstickers.nl, is heel makkelijk aan te brengen, in elke kleur te bestellen en kostte ons 60 euro.....

Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en dat je je fantasieen over jullie babykamertje los kunt laten op een echte kamer, en laat je dan ook wat foto's zien?

Kus Rimke

Hey meiden,

bedankt voor jullie berichtjes! Ik was op vakantie, dus daarom heb ik niet meer gereageerd! Wat jullie zeggen klinkt allemaal wel heel logisch...
Misschien klinkt het heel raar maar zou het ook een goed teken kunnen zijn?
Ik had het er ook met mijn vriendje over, maar betekent het dan dat wij dus allebei wel vruchtbaar zijn?
Omdat er dus wel wat gebeurt in mijn lichaam, maar omdat het dus niet blijft zitten...
of is dat heel dom gedacht?!

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger raken en Rimke, hoe lang moet je nog??

Liefs Joepie

Hoi Joepie,

Wat Rimke zegt klopt, alleen het percentage ligt hoger. Vorig jaar na mijn miskraam zei de verloskundige dat 90% van alle bevruchtingen sneuvelen en dat de vrouw dat meestal niet doorheeft en gewoon op tijd ongesteld wordt. Het kan dus best dat je verschijnselen hebt maar dat je dan toch ongi wordt.

Groetjes,
Luna

Bedankt Luna,

Maar betekent het dan wel dat ik dus wel 'zwanger' geweest kan zijn?? Maar dat het dus inderdaad, zoals jij weet, gesneuvelt is?!
Dat zou dan toch betekenen dat we vruchtbaar zijn?

Heb inmiddels mijn eisprong dinsdag gehad, dus ben benieuwd wat het nu gaat doen!

Liefs Joepie

Ja, dat klopt, Joepie het kan zijn dat je zwanger bent geweest maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker. Ik heb zelf 1x meegemaakt dat ik 2 dagen voor mijn nod  een heel licht positieve test had maar toen toch op mijn nod ongi werd. Ik ga daarom ook nooit meer  voor mijn nod testen. Maar soms kan je lichaam je ook goed voor de gek houden en heb je allemaal verschijnselen terwijl er helemaal niets aan de hand is. Maar ja zeker weten doe je het nooit, want we kunnen niet bij ons zelf naar binnen kijken, helaas.

En of je wel of niet vruchtbaar bent, kan ik daarom ook niets over zeggen. Het is gewoon elke keer afwachten geblazen en als je een jaar lang probeert en er gebeurt niets kun je het beste naar de huisarts gaan om te kijken waar het aan ligt.

Groetjes,
Luna

Terug
Bovenaan