Kan er een bevruchting geweest zijn, maar dat het niet blijft zitten??

Hey..

Ik heb altijd gezegd de eerste paar rondes, dat op het moment dat ik echt zwanger zou zijn, dat ik dan zou denken....dus dit voel je als je zwanger bent! Omdat ik de eerste paar rondes hele vage klachten had, ik wilde ze zeg maar voelen...maar ronde 4 en 5 kon ik echt niet omheen hoor! Ik hang niet voor niks boven de pot zeg maar, dat verbeeld je je echt niet! En ik wilde er maar wat graag vanaf, want ik was de 4e ronde ook al zo voor de gek gehouden...dus denk niet dat ik me iets ingebeeld heb, denk dat ik echt wel zwanger ben geweest...

Afwachten nu maar weer...nog 11 dagen te gaan!

Als iemand dit herkent of iets meer weet, mag je altijd reageren hoor!!!

Liefs Joepie

Het is weer zover, de kwaaltjes komen weer opzetten...heb nog niet zoveel last van misselijkheid, maar begin die rotgeur weer te ruiken en mijn borsten beginnen weer te steken...ze lijken ook opgeblazen!
En toen ik net opstond kreeg ik ineens een hele pijnlijke steek links onderin mijn buik! WAAAAH...wat deed dat pijn zeg, stond helemaal krom...

Ben ik de enige die het zo erg voelt, moet namelijk nog 10 dagen voor mijn NOD...zijn er niet meer meiden die er ook zoveel last van hebben??

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan